Bine ai venit 2009

A mai trecut un an din viaţa mea. Am mai răsfoit o dată volumul trăirilor mele sufleteşti şi cu zîmbetul pe buze mi-am îndemnat paşii să o urnească din loc şi să găsească o portiţă norocoasă către 2009.
Cu prinsă de magia sărbătorilor de iarnă, am colindat cu o privire fugară agenda ce-mi rătăcea undeva pe noptieră. 2008 fusese un an norocos pentru mine: mi-am întîlnit marea dragoste, am avut parte de reuşite deosebite la universitate, prietenii mi-au fost alături… Într-un cuvînt: fericirea şi-a făcut cuib în casa sufletului meu!
A fost un an bogat în evenimente de tot soiul: şi bune şi rele, şi lumină şi întuneric, şi lacrimi şi zîmbete, toate mi-au ieşit în cale şi pe toate le-am gustat în plină forţă, şi totul graţie unul mottou, pe care l-am însuşit astă toamnă, mottou pe care mi l-a dăruit sufletul pereche: „vreau să-mi trăiesc viaţa fericită şi fără dureri”.
Norocul meu că am cunoscut o persoană deosebită care mi-a readus pofta de viaţă, o persoană care m-a învăţat că cel ce cere multe, va avea multe, şi deci, prin urmare, totul depinde numai şi numai de noi, de voinţa noastră şi de priceperea noastră de a lua de la viaţă tot ceea ce ni se potriveşte şi ne face fericiţi pe noi şi pe cei dragi.
În speranţa că 2009 va fi la fel de generos în dragoste, noroc, sănătate şi alte împliniri sufleteşti, închei acest mesaj cu sufletul împăcat, urîndu-vă pace în suflet, sănătate trupească, multă multă căldură sufletească, realizări din cele mai senine şi fie ca veşnic să aveţi parte numai de BINE.
La MULTI ANI, dragi prieteni!!!

Lasă un răspuns

