Campanie anti-tabac cu conotaţii sexuale

Forfotă mare s-a extins în jurul unei campanii publicitare realizate de curând, în Franţa, de agenţia de publicitate BDDP & Fils.

Spotul anti-tabac, care a trezit o reacţie scandaloasă în rândul marelui public, a fost realizat la comanda Agenţiei pentru Drepturile non-fumătorilor.

Acesta prezintă un tânăr într-o poziţie cu conotaţie sexuală, motiv pentru care autorităţile au decis să intervină întru soluţionarea situaţiei create.

 

Plictisită de vechile imagini cu caracter anti-tabac, care vizau adesea o pereche de plămâni umani devastaţi de fumul de ţigară, la care se alătura şi un mesaj de sănătate, scris laconic şi cât se poate de persuasiv, agenţia de publicitate BDDP & Fils în colaborare cu Agenţia franceză pentru Drepturile non-fumătorilor(DNF) au decis, de această dată, să înăsprească tonul campaniilor anti-tabac, şocând lumea întreagă cu imaginea unui tânăr îngenuncheat în faţa unui adult, pentru a lua o ţigară în gură. Plus la toate, imaginea este însoţită şi de sloganul: „Cel ce fumează este sclavul tutunului!”.

 

„Tinerii nu conştientizează deloc pericolul la care se expun atunci când fumează. Cifrele care vizează consumul anual de tutun, dovedeşte acest fapt”, a declarat directorul asociaţiei DNF.

În ultimii ani, fumatul în rândul tinerilor este din ce în ce mai alarmant. „Pe teritoriul Franţei, în 2008, 14% dintre tinerii cu vârste cuprinse între 16 şi 20 de ani erau fumători, în timp ce, în 2009, numărul fumătorilor în rândul acestei categorii de vârstă a constituit 19%. Văzând că tinerii nu reacţionează la mesajele de sănătate pe care le-am promovat anterior, am decis să-i abordăm cu o singură întrebare: „Oare într-adevăr simt eu nevoia să fumez o ţigară ?”, a adăugat Parola, citat de „Le Figaro”.

Ţigara îi oferă tânărului sentimentul de emancipare, deşi în realitate, tânărul care fumează nu este deloc liber, ci mai degrabă dependent faţă de acest viciu.

Omul în costum reprezintă autoritatea în faţa cărora se supun fumătorii. Din păcate, lumea a perceput greşit mesajul campaniei anti-tabac şi s-a ajuns până aici.

Potrivit DNF, toţi actorii prezenţi în fotografiile cu mesaj anti-tabac create de BDDP & Fils sunt majori.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: