Mesaje cu ocazia Zilei Îndrăgostiților

  • Întreagul Univers nu cunoaște o lume mai frumoasă decît cea în care tu și cu mine trăim o dulce poveste de dragoste. Te iubesc, prințesa mea!

  • Mii de stele-n lumea-ntreagă/ Mă urăsc că îți sunt dragă/Însă mie nu îmi pasă/ Te iubesc și viața mi-e frumoasă!

  • Destinul meu vrea să fie cu tine pentru totdeauna. Tu ce părere ai ?

  • Pe-aripi de vînt îți scriu scrisori, Le-mprospătez cu iz de flori/ Și în final îți spun cu dor/Iubitul meu/Iubita mea eu te ador.

  • De ziua îndrăgostiților/Îți juruiesc al meu amor/Și-ți spun cu drag, că-n lumea-ntreagă/ Nimeni nu mi-e la fel de dragă.

  • Cum luna nu poate trăi fără de soare/Cum peștișorii nu pot trăi fără de mare/ Așa și eu iubirea mea/ Nu pot trăi fără prezența ta. Te iubesc.

  • Iubirea nu se scrie cu cuvinte/ Iubirea-n fapte se arată/ De-ai fi aici, te-aș săruta fierbinte/ Și inima mi-ar fi de fericire beată.

  • Pîn a te cunoaște pe tine, nu am știut cum arată soarele. Acum , cînd îmi ești alături, mă bucur de el în fiece zi. Te iubesc.

  • Nu știu cum se iubesc alții, în schimb știu că așa cum te iubesc eu pe tine nu a iubit nimeni niciodată. Primește dragostea mea în brațele tale și lasă-mă să te fac cel mai fericit om din lume. Te iubesc.

  • Ce poveste minunată, Te iubesc și mă iubești, Dragostea-i adevărată, Spune-mi c-ai s-o prețuiești. Spune-mi că vei fi cu mine, Și în veci ne vom iubi, Și la rău, dar și la bine. Dragostea ne va zîmbi.

Autor – Cristina Popa

Lasă un comentariu