Liuba Cotelnic: Florile imi redau dragostea de viață

A- AFRICA

Africa…soare, as vrea sa vizitez acest continent…  continentul unde mereu e vara, dar nu m-as retine prea mult acolo, deoarece nu e mediul meu de trai. 

B- BIJUTERII

Nu sunt pasionata de bijuterii. As putea purta o bratara, dar nici intr-un caz sa nu fie din aur. Nu-mi place acest metal.

C- COPILĂRIE

A fost frumos, povesti , dulciuri, jucarii, dar nu vreau sa ma intorc acolo.

D- discoteca

Galagia insuportabila … , desi imi place sa dansez, as putea sa  rezist intr-o discoteca doar pentru 10 minute.

E – EGOISM

Cuvantul care nu mi se atribuie, si chiar nu pot intelege oamenii egoisti.

F- FLORI

Imi redau dragostea de viata atunci cand mi-i trist. Le ador. In special ador lăcrămioarele, lalele, ghioceii.

G-GUSTOS

Mi-am adus aminte de torta mea preferata Nuca de aur…miere si nuci, fructe si vara –  cel mai gustos anotimp.

H-HOROSCOP

Cred in prezicerile lui. Din acest motiv ma stradui sa nu-l citesc prea des.

I- ITALIA

Italia…amintiri frumoase, Venezia romantism, nebunie , pasiune… Bologna- aglomeratie, viata. Mi se asociaza cu fraza „traieste momentul”.

Î – ÎNVĂȚĂTOARE

Învatatoare-exemplu pentru cei mici. Pentru a fi exemplu trebuie sa fii o persoana absolut perfecta, si nu in ultimul rand sa ai dragoste pentru copii si pentru ceea ce faci.

J-JAZZ

Ascult uneori jazz atunci cand ploua, e un gen de muzica care te face sa simti caldura in suflet atunci cand e frig in jur.

K- KILOGRAME

Kilograme… nu am avut probleme cu ele, se tin departe de mine, nici nu as vrea sa le adaug.

L  – LISTA NEAGRĂ

Nu-mi place imbinarea asta de cuvinte, dar am si eu una…acolo nimeresc doar asa zisele persona nongrata.

M-MAMA

Mama…un fel de inger pazitor, desi uneori e prea stricta in ceea ce priveste educatia copilului sau, dar totusi mi se asociaza cu dragostea eterna.
N- NUNTĂ
Nunta…ceva de poveste, costisitor si fara rost. E o zi in care te simti printesa si dupa aia te transformi in cenusareasa pentru tot restul vietii.
O– OZN
OZN…cea mai mare prostie  pe care fantezia omului ar fi putu sa-l inventeze. Nu cred ca exista.
P- PASIUNE 
 
Pasiune…atractie fizica, flirt, sex, adrenalina…te face sa simti ca zbori, dar zborul dureaza doar cateva clipe si caderea pare e fi dureroasa.
R- ROMAN
Un roman ar trebui sa contina evenimete din viata ca sa poate intr-adevar atrage cititorii, iar personajele sa aiba trairi int-atat de reale incat sa te simti uneori in pielea lor.
S- SOACRĂ
Soacra…poama acra  …desi poate nu sunt toate la fel, dar pana la urma toate mamele sunt geloasa si oricum nu sunt perfecte.
Ș-ȘOARECI
Urasc animalele astea…sunt asa scarboase, si miros graznic.
T- TALISMAN
 
Cred in asa zisele lucruri care aduc succes. Am si eu cateva. Cred ca mi se trage din viata anterioara obiceiul de a crede in talismane si in puterea lor. 
Ț-ȚÎNȚARI
Țințari…parazitii care nu-i de-ajuns ca iti sug sangele, dar nici nu-ti dau voie sa dormi noaptea .
U- UNIVERSITATE
Universitate- 4 ani de chin si necaz, plictiseala la ore, dar veselie dupa ele.
V-VACCIN
 
Urăsc vaccinurile, mereu mi s-au parut la naiba de dureroase, dar totusi sunt folositoare.
X-XENA
Xena…o actrita mai urata nu au gasit pentru filmul asta, si chiar nu mi-a placut nicicand sa-l privesc.
Y-YOGA
Yoga…sezutul in poza lotusului si prostia de a crede ca poti sa te ridici de la podea cu ajutorul puterii mintii.
Z-ZORI DE ZI
zorii zilei… peisaj frumos daca esti alaturi de iubi, in rest e o priveliste deosebita a rasaritului soarelui.

Lasă un răspuns

