Actrița Daniela Alvarado: Prima mea iubire a fost actorul Adrian Delgado

Din 2009, perioadă în care a jucat în telenovela Un esposo para Estela, actrița Daniela Alvarado s-a dedicat mai mult spectacolelor, preferînd mai mult să joace teatru decît să apară în telenovele. Recent aceasta a oferit un interviu în care a vorbit despre dragoste carieră și planuri de viitor. Daniela a dezvăluit că visează de ceva timp la un copil. De fapt, ea își dorește o familie numeroasă. 

Cît privește relațiile sale cu foștii iubi, Daniela spune că a rămas prietenă cu ei, urmînd exemplul părinților săi. Părinții mei au divorțat pe cînd eu aveam 10 ani. Tatăl meu s-a recăsătorit cu actrița Emma Rabbe, dar a continuat să fie în relații bune cu mama, spune actrița. Daniela Alvarado a mai vorbit și despre prima ei iubire – actorul Adrian Delgado. S-a întîmplat pe cînd aveam 15 ani, iar acum el e cel mai bun prieten al meu. Mi-ar plăcea să mai trăiesc o dată acele vremuri, spune Daniela. La moment inima actriței este liberă. Aceasta preferă să fie singură decît cu un om care să nu-i ofere dragostea pe care o merită. 

În timpul său liber, Daniela se joacă cu frățiorii ei mai mici Daniel, Diego și Calvin, privește telenovele din diverse colțuri ale lumii și gătește prăjituri. Actrița spune că poate dacă nu ar fi ales actoria, ar fi devenit bucătar, întrucît îi place să gătească dulciuri. 

Lasă un răspuns

