La Chișinău, mai nou se comercializează pîinea de viitor

La Chișinău, mai nou, se comercializează pîinea de viitor. E vorba despre franzelele „”Pîine preferată” produse la întreprinderea SA Franzeluța. Încă în data de 29 iulie 2012, am observat că pe franzela pe care o cumpărasem de la un market din preajma casei era notată o dată de fabricare „”de viitor” – în loc de 29 iulie 2012 pe ea era notat 30.07.2012. Acest fapt m-a pus serios pe gînduri. Ce vremuri am mai apucat! Nu-i de ajuns că se cîștigă sume enorme din alte produse comercializate pe piață cu termenul expirat, au ajuns deja să amăgească lumea și în ceea ce privește cel mai solicitat produs alimentar – pîinea. 

Acum o zi, citisem că unul din ziarele de la nou a încercat să dea de directorul întreprinderii Franzeluța, pentru a-i cere explicații privind comercializarea pîinii de viitor. Conducerea Franzeluța s-a arătat la fel de surprinsă ca și mine la auzul informațiilor publicate în presă și a declarat că la mijloc ar putea fi vorba de o greșeală. Greșeala dată, însă, nu a fost reparată nici pînă astăzi, pîinea de viitor continuînd să apară pe rafturile magazinelor din capitală. Chiar astăzi, 1.08.2012, am mers la magazin și ca să vezi mi-am luat o pîine preferată produsă în data de 2.08.2012.  Vă întrebați cum de e posibil așa ceva ? Eu nu mă mai întreb. M-am obișnuit demult cu ideea că în Moldova totul e posibil. 

Autor – Cristina Popa

Lasă un răspuns

