Fotoreportaj: La zoo pe timp de caniculă

Week end-ul acesta am dat o fugă la zoo. Cele 37 de grade cu plus notate în termometre își făceau simțită prezența chiar și în orele după amiezii. Cu toate astea, lumea nu înceta să pășească pragul grădinii zoologice răcorindu-se cu cîte o înghețată delicioasă. Înarmați cu mult chef de voie bună, copii de toate vîrstele și părinții acestora căutau o umbră de viață în cuștile întunecoase care aminteau a niște celule de închisoare.

Pe așa temperaturi, multe dintre animale au preferat să stea în culcușurile lor, evitînd să dea ochii cu musafirii care tocmai le pășiră pragul. Multe dintre ele păreau obosite, bolnăvicioase și chiar fără nici un chef de viață.

Îngrijitorii de la zoo își dau toată silința să le ușureze existența și să le șteargă din melancolie pe cît e posibil. Aceștia le oferă zilnic animăluțelor porții sănătoase de fructe și cîte un duș rece, dar   acest lucru nu e suficient pentru a anima atmosfera.

Pe toată durata vizitei mele viețuitoarele din cuști nu au renunțat la mutrele lor oțetite. Păcat că nu le-am putut molipsi cu buna mea dispoziție! Grădinile zoologice sînt mereu un prilej de bucurie pentru oameni, dar nu și pentru bietele animale. Sper într-o bună zi să mă pot bucura de zîmbet și de partea cealaltă a gardului de sîrmă. 

vultur

Pe domnul vultur l-am găsit îngîndurat în timp ce se bronza la soare

Întîmplare sau nu toate berzele pe care le-am văzut erau în număr par. Așadar, dacă vrei să ai noroc în dragoste tot anul, n-ar strica să dai o fugă pe la zoo.

Singurul personaj de la zoo care își salută regulat musafirii

Doamna maimuță în rol de mămică. Pentru prima dată am văzut cum o maimuță își poartă puii în buzunarul de la abdomen. 

Doamna vidră a ieșit să tragă cu ochiul pe fereastră

Mistreții – pofticioși ca întotdeauna 

Cine a fost cuminte a primit și o felie mare de pepene roșu

Zebrele au rămas surprinse să vadă atîta lume pe timp de caniculă

Cei mai drăgălași ochișori de la zoo

Stăpînele lacului

Lasă un comentariu