Actrița Celeste Cid revine în telenovele după o pauză de 10 ani

Actrița Celeste Cid revine în telenovele după o pauză de 10 ani. Aceasta urmează să joace un rol principal în telenovela Sos mi hombre. Evenimentele din ultimul timp au fost mai mult sumbre în viața ei. Celeste a trebuit să facă față mai multor probleme de sănătate care i-au bîntuit întreaga familie. Recent, actrița a oferit un interviu în care a vorbit despre noua ei viață. Actrița a declarat că fiul și casa ei îi ocupă mai tot timpul.

Totodată, actrița s-a arătat entuziasmată și de cariera sa. E mulțumită de ceea ce face deși în copilărie visa să devină profesoară. Mulți dintre voi poate nici nu bănuiați, dar Celeste mai are un vis neîmplinit: visează să devină o pianistă de succes. „Da, am un pian acasă și joc destul de des la el. Dacă se întîmplă să-mi petrec serile acasă și treci pe lîngă casa mea, mă vei auzi neapărat jucînd”, a declarat actrița. 

Pentru revista Gente, actrița a mai dezvăluit și cine sînt eroinele care au marcat-o de-a lungul vieții. E vorba de Frida Kahlo, Marguerite Duras, Yoko Ono, Martha Argerich și Alfonsina Storni. 

Lasă un răspuns

