Glume despre școală, elevi și studenți

Profesorul către elev :

– Ți-am citit lucrarea de control. Foarte bună, dar e identică cu cea a colegului tău de bancă. Ce concluzie să trag de aici? 

Elevul:

– Că și a lui e foarte bună.

*****************************************

Merge un student la profesor și-i spune:

– Domnule profesor, mă puteți ierta pentru ceva ce n-am făcut?
– Bineînțeles…
– Păi, nu mi-am făcut tema!

*************************************

Noaptea, înainte de examen, în  apartamentul profesorului sună telefonul. Cu o voce iritată acesta răspunde:
– Da!
– Dormi?
– Bineînțeles că dorm!
-…și noi învățăm, tuț morții mă-tii !…..

**********************************************

Profesoara către un elev:
– Ionele, dacă ai avea de ales între bani și inteligență, ce-ai alege?
– Banii, d-na profesoară.
– Cum, eu cred că mai importantă este inteligența.
– D-na profesoară, fiecare cu ce-i lipsește…

********************************

Lasă un răspuns

