Cum te protejezi de farmece ?

În zilele noastre invidia e un lucru pe care îl întîlnești la fiece pas. Te ciocnești de acest fenomen negativ în familie, la serviciu, în cercul prietenilor și de ce nu chiar în stradă. Invidia poate face din om un monstru. Monștri sînt și cei care se ocupă cu fel de fel de farmece și blesteme făcute cu rea intenție. Pe parcursul vieții m-am confruntat cu multe neplăceri care m-au dus la gîndul că am devenit și eu victima unui monstru, că mi s-au făcut și mie vrăji.

Mi-am dat ușor seama de acest fapt știind ce fel de vecini am și cu ce se ocupă aceștia. Mai mult de atît, semnele prezente în viața unui om devenit victima unor farmece au început să-și facă simțită prezența în viața mea. Care sînt aceste semne, aflați în cele ce urmează:

  • Nu poți rămîne însărcinată
  • Ai o stare deprimată. Slăbești simțitor. Îți pierzi des cunoștința. Afli brusc că suferi de o boală gravă.
  • Coșmarurile se țin scai de tine
  • Nu reușești să te angajezi sau la serviciu te confrunți mereu cu fel de fel de probleme
  • Ai ghinion în dragoste: nu-ți găsești jumătatea sau nu reușești să-ți legalizezi relația
  • Banii nu se țin de portmoneul tău: te părăsesc prea repede

Toate aceste stări au plecat din viața mea după ce am efectuat un ritual de protecție recomandat în cadrul unei emisiuni televizate. Ritualul de protecție împotriva farmecelor e unul foarte simplu. Totul constă în puterea minții tale. Ia o foaie curată și un pix. Notează pe ea toate temerile tale, toate neplăcerile care nu te lasă să ai o viață fericită. Arde această foaie rostind următoarele cuvinte: Toate aceste lucruri nu mai există. Toate aceste lucruri nu mi se vor întîmpla. Eu sînt fericită și așa voi fi mereu. Pe viitor, fii optimist(ă) și nu te lăsa pradă gîndurilor negative. 

Numai bine!

Un răspuns to “Cum te protejezi de farmece ?”

  1. Mi se pare cea mai buna solutie din tot ce am citit pana acum.

Lasă un răspuns

