Bianca Drăgușanu: Eu mă pricep la iubit!

Bianca Drăgușanu a fost astăzi invitata lui Cătălin Măruță la emisiunea Happy Hour. Frumoasa roșcată a vorbit despre fosta ei relație cu fotbalistul Adrian Cristea, dar și despre felul ei de a fi în dragoste. Eu nu mă pricep la fotbal Eu mă pricep la iubit. Sînt singură, pentru că așa am decis eu să fiu. Sînt un om fericit. Mie îmi place să iubesc. Eu mă pot îndrăgosti foarte ușor, dar dacă m-ai dezamăgit, mă recucerești foarte greu, a declarat Bianca.

 De pe happylica, Bianca a spus tuturor că Adrian face acum parte din trecutul ei și că nu mai e disponibilă la diverse conversații cu acesta. Focoasa roșcată i-a urat sănătate și numai bine prințului Cristea și i-a amintit un citat, unul din citatele ei preferate: Cine trădează, va fi trădat!

Întrebată cum se împacă cu criticile notate pe pagina sa de facebook, Bianca a declarat că nu este o femeie perfectă. „Criticile sînt foarte constructive pentru mine. Nu mă deranjează”.  

Lasă un răspuns

