Activitatea fizică a femeii însărcinate

În primele 3 luni de sarcină, femeia însărcinată are și chiar trebuie să fie adepta unui stil de viață sănătos. Aceasta poate practica jogging, fitness și diverse exerciții fizice. Începînd cu luna a 4-a de sarcină, activitatea fizică trebuie redusă.

În această perioadă se cuvine să fie evitate salturile, așezările, mișcările bruște, înotul și exercițiile din poziția culcat pe spate. Toate acestea ar putea pune în pericol sarcina. Ideale pentru această perioadă sînt exercițiile efectuate în apă. Acestea pot fi practicate pînă în ultimile luni de sarcină. În plus, femeile care practică exercițiile în apă nasc mai ușor. Cercetările au constatat că și copii aduși pe lume de acestea sînt mai sănătoși. 

Antrenamentele ar trebui să se facă de 2 ori pe săptămînă. Totul ar trebui să înceapă cu o mică încălzire de 5-10 minute. După antrenament și în pauze trebuie neapărat să se consume apă minerală plată. 

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: