Nu te zgîrci să-ți iubești viața!

Fiece zi e o foaie albă, pe care noi o avem așternută dinaintea ochilor. Un gol imens ne zîmbește în față cu fiece răsărit de soare și golul acesta îl putem umple cu dragostea noastră de viață. Privește în sufletul tău. Acolo vei găsi o paletă de culori calde cu care vei putea să-i dai culoare existenței tale. Sînt oameni pe care îi iubești, sînt amintiri de care nu vrei să te desparți, sînt lucruri fără de care nu ți-ai imagina viața și locuri care te fac fericit. Pentru toatea astea te poți trezi în fiece zi cu zîmbetul pe buze, hotărît să faci din viața ta o necontenită sărbătoare.

Nu te zgîrci să-i lași și pe alții să guste din sărbătoarea ta! Înconjurîndu-te cu oameni fericiți, vei avea mai multe motive să-ți iubești propria viață. Iubește, nu-ți pierde speranța. Fii tu însuți, fă ceea ce-ți place, luptă pentru fericirea ta și-atunci pe foia ta albă de drum va fi mereu un soare cald și luminos, care nu te va lăsa să uiți niciodată că viața e frumoasă în măsura în care știi să o iubești.  

Autor- Cristina Popa

Un răspuns to “Nu te zgîrci să-ți iubești viața!”

  1. un mic sau poate mare motiv pentru care oamenii nu fac din fiecare zi de viata o sarbatoare si nu se bucura de viata asa cum trebuie este acela ca nu isi dau seama de TIMP.Timpul este cauza din care la batranete regretam multe lucruri si in general ca nu ne-am facut viata o sarbatoare.Nu ne dam seama ca timpul CHIAR ESTE PRETIOS si eu am pana in 20 de ani si asta nu inseamna ca eu gandesc asa doar pentru ca am varsta asta si ma distrez…nu!Imi este frica de timp…doresc ca anii sa-mi treaca cat mai greu si sa poposesc in viata pe care o am acum cat mai mult timp pentru ca o iubesc.Dureaza…dureaza mult sa ne dam seama ca timpul este pretios,timpul inseamna cu adevarat viata!imi cer iertare ca am avut un cuvant nu asa de frumos de zis,putin trist dar…
    seara placuta va doresc!

Lasă un răspuns

