Actorul Gürbey İleri a renunțat la baschet pentru actorie

42_gurbey_ileri_135

Actorul turc Gürbey İleri, care a cunoscut celebritatea cu rolul său din serialul Suleyman Magnificul(Mehmet, cel mai mare fiu a lui Hurem Sultan și al sultanului Suleyman) a oferit de curînd un interviu pentru revista Cosmopolitan, ediția turcească.  Cu această ocazie Gürbey İleri a vorbit despre viața sa pe platourile de filmare, dar și în afara acestora.

Încerc să fiu în pas cu ultimele tendințe. Îmi place să  mă îmbrac, să-mi înnoiesc garderoba. În ultimul timp, însă, cei mai mulți bani i-am dat pe benzină. De asemenea, îmi place să-mi cheltui economiile, făcîndu-le cadouri celor dragi, a declarat  Gürbey İleri. 

528653_10150821969523380_714548379_9950408_1980796834_n

Cît privește marea sa pasiune- baschetul, căreia actorul i s-a dedicat mai bine de 10 ani, acesta a declarat că nu regretă că a renunțat la ea în favoarea actoriei. Am muncit zi și noapte la antrenamente ani în șir. Mi-am dorit să ajung să joc și să reprezintă țara mea în NBA, dar n-a fost să fie. Accidentările dese m-au determinat să renunț. 

Gürbey İleri e unul din cei mai iubiți actori ai serialului Suleyman Magnificul. Acesta are o mulțime de fane de la care primește zilnic propuneri. Cea mai recentă propunere pe care i-a adresat-o o admiratoare de-a sa a sunat astfel: Ia-mă cu tine în Harem. 

Sună frumos, nu ? Însă pe Gürbey İleri nu-l cucerești ușor. Actorul a dezvăluit că o femeie îl poate impresiona prin naturalețe, zîmbet și desigur o voce plăcută. Dacă aveți toate aceste calități, aveți toate șansele să-i cuceriți inima.🙂

Lasă un răspuns

