Cătălin Botezatu: Sînt folosit în general în relații!

40944catalin-botezatu-1

Designerul român Cătălin Botezatu a vorbit de curînd pentru fanii emisiunii Draga mea prietenă de la Kanal D despre marea sa iubire și dezamăgirea pe care i-a produs-o aceasta. „În dragoste sînt lovit sub centură tot timpul. Cea mai mare lovitură din viața mea pe care am primit-o în ultimul timp a fost de curînd. Am avut un pact mutual cu femeie pe care am iubit-o foarte mult. Ne-am înțeles că atunci cînd ne vom simți singuri, ne vom simți prost, să ne sunăm. Am sunat-o  să văd ce face. Mi-era foarte rău, n-am apucat să-i spun pentru că mi-a spus că e ocupată acum și va reveni ea cu un sunet. Au trecut 2 ore și nu m-a sunat. M-am gîndit că în acele 2 ore puteam să mor la cît de prost mă simțeam. Am sunat-o din nou și nu mi-a răspuns. În fine mi-am dat seama că nu contez pentru ea. Am zis ok dacă așa stau lucrurile trebuie să fiu și eu egoist.  Nu credeam că un om poate să fie așa de crunt, că un om poate să uite atît de repede tot ce ai făcut pentru el”, a declarat Cătălin Botezatu. 

catalin-botezatu-despre-madalina-ghenea-este-o-femeie-pe-care-as-iubi-o-oricand-1_article-main-image

Despre această relație Cătălin, însă, are și cuvinte de laudă. „”E o relație care a durat foarte  mult, o relație care a fost foarte frumoasă și care mi-a pus inima la încercare și la propriu și la figurat. Relația aceasta continuă să mă emoționeze și astăzi”. 

În același interviu, Cătălin a filozofat și puțin pe seama dragostei declarînd următoarele: „Iubirea e trecătoare, este efemeră. Dacă într-o relație nu există respect, relația nu durează. Să suferi e o chestie foarte mișto, pentru că dacă n-ai suferi din dragoste, dragostea n-ar avea greutate. Dar totuși să suferi fără să fi făcut nimic, fără să ți se recunoască meritele, să suferi știind că ai făcut doar bine, nu e normal.  Am trăit cu o femeie care nu a avut suflet. Pentru mulți ani am crezut că ea e aleasa”. 

Cu aceeași dezamăgire în priviri, unul dintre cei mai rîvniți burlaci din România a declarat: 

„Sînt folosit în general în relații. Datorită statutului pe care îl am sînt folosit. Știu foarte bine că femeile nu iubesc neapărat un bărbat drăguț și haios, care face modă, ci iubesc un personaj puternic și cu bani, care le poate lansa. Sînt folosit și uneori folosesc. Uneori atunci cînd fiziolog trebuie, dar n-o fac din răzbunare așa cum o fac femeile”. 

Lasă un răspuns

