Actorul Halit Ergenc este imaginea lunii aprilie a revistei GQ Türkiye

Imagine ,

Actorul turc Halit Ergenc, cunoscut pentru rolurile sale din telenovelele Suleyman Magnificul și 1001 de nopți este imagini lunii aprilie a revistei GQ Türkiye. Cu această ocazie Halit a povestit fanilor săi despre întreaga sa viață. Halit și-a amintit cu drag de copilăria și de părinții săi, în mod deosebit de tatăl său, om de teatru și compozitor de meserie, care i-a insuflat micului Halit dragostea față de actorie.  

Cu toate astea, Halit a dat la facultatea de inginerie, iar după 2 ani a renunțat la studii și s-a înscris la Operă. În scurt timp și-a dat seama că nu-și dorește un viitor în calitate de interpret de operă și a decis să se dedice dansului. Actorul turc a încercat în viața sa o mulțime de meserii: a fost vînzător de covoare, promouter, instalator de alarme, traducător de note, A urmat apoi primul rol obținut într-un musical grație fratelui său Haldun. 

Eram obsedat de muzică. Căutam noi tendințe muzicale. În acele vremuri era greu să faci rost de ele. Primul om care a crezut în visul meu și a decis să-mi arate America a fost fratele meu Haldun. În SUA, am dat peste volumul ‘Acting as a Business’ și am înțeles că atît timp cît stai acasă nimeni nu-ți va putea descoperi talentul. Am hotărît să rămîn în America pînă la adînci bătrîneți. M-am gîndit să-mi schimb profesia. Am început să-mi caut o școală de masaj sau de bucătar pe care să o urmez, dar într-o bună zi am primit o ofertă din Turcia , a declarat Halit Ergec pentru cititorii GQ.  

Sosit în Turcia, Halit află că proiectul în care fusese invitat să participe a fost anulat. A urmat o scurtă perioadă în care actorul a fost șomer, iar apoi a ieșit soarele și pe strada lui, Halit Ergenc fiind invitat să joace în mai multe pelicule:  «Baba», «Zerda», «Aliye», «Binbir Gece’», Muhteşem Yüzyıl. 

Lasă un răspuns

