Daca ar fi sa aleg intre Singuratate si Dragoste

45167414_QWZQNNBNF

Daca ar fi sa aleg intre Singuratate si Dragoste, as alege Singuratatea. Dragostea m-a facut sa sufar de-atatea ori …😦 M-a tinut ingenuncheata la picioarele ei, mi-a botit sufletul in palmele ei, fara pic de mila … m-a palmuit la orice suparare cu vorbe amare, m-a mintit, mi-a promis cate in luna si-n stele, m-a parasit pentru altii si multe altele a mai facut, dar nu mai vreau sa-mi amintesc. Am suferit prea mult ca sa mai pot iubi vreodata. Am suferit suficient cat sa nu mai las pe nimeni in inima mea. 

Ma intreb ades cu ce am gres de mi-a fost dat sa nu ma pot bucura si eu de o relatie normala, de un sprijin de nadejde, de un om care sa ma inteleaga si caruia sa-i pese de viata mea … Poate ca mi se trage dintr-o alta viata, poate ca am facut pe cineva sa sufere si acum platesc cu varf si indesat pentru lacrimile si durerea cuiva ? Poate ca destinul mi l-a scos in cale, ca sa-mi invat lectia …  Nu stiu ce sa mai gandesc …😦  Imi vreau Singuratatea inapoi !

Pustietatea de altadata, care bantuia prin viata mea nu m-a facut sa sufar atat … nu m-a facut sa ma simt atat de nefericita si de SINGURA. De-as putea da timpul inapoi, nu as lasa urma de iubire in viata mea. M-as multumi cu dragostea celor apropiati, pentru ca aceasta dragoste e singura care mi-a fost mereu alaturi .. singura care nu s-a indoit niciodata de mine, singura care mi-a vrut mereu binele, singura care a luptat pentru fericirea mea si a fost mereu langa mine atunci cand restul mi-au intors spatele. Ce pacat ca mi-a luat atata timp ca sa-mi dau seama ce fel de oameni am lasat sa intre in viata mea si pe ce Dragoste falsa am schimbat Singuratatea in care ma simteam cat de cat fericita! 

Inima unui parinte nu greseste niciodata. Daca as fi ascultat-o, poate ca Singuratatea nu mi-ar fi fost astazi draga … Daca as fi ascultat-o .., dar de unde, ca am preferat sa o contrazic si sa bat cu pumnul in masa, spunand ca ea nu stie nimic. M-am lasat ghidata de inima mea si am ajuns sa privesc inapoi cu regret si dezamagire. Nu ma indoiesc ca si copii mei, daca voi mai apuca fericitul moment sa-i aduc pe lume, se vor confrunta cu aceeasi experienta. Nu ma indoiesc ca nici ei nu vor avea urechi pentru avertismentele mele, dar cel putin, sper sa aiba mai multe forte decat mine, sa poata sa intoarca pagina si sa nu-si piarda niciodata speranta ca Dragostea ne poate face mai fericiti decat Singuratatea.   

Lasă un răspuns

