Dor de CASA

getImage

Vreau ACASA! Asa incep diminetile mele de cand am venit in UK. Am aproape o luna de zile de cand am venit aici in vacanta si am decis sa mai raman si totusi nu ma pot obisnui cu oamenii de aici, cu stilul de viata, cu clima racaroasa cu gustul fructelor si al legumelor, care se deosebesc enorm de cele de acasa. Cum am coborat din avion, mi-am zis ca parca as fi venit de pe o alta planeta.  Mizerie pe strada, oameni de toate rasele si de toate nationalitatile, case neingrijite, curti nematurate … unde mai pui si traficul anevoios … Autobuz, tren, metrou .. uneori esti nevoit sa le iei pe toate ca sa ajungi la o singura destinatie … Atata timp pierdut in trafic … cred ca mai bine de jumatate din viata, oamenii ce locuiesc aici o pierd circuland de acasa la munca si invers😦  E obositor, e stresant, e atat de diferit totul de ACASA. 

getImage (1)

Nu imi inchipui cum rezista altii aici ani de zile. Da, o fi mancarea si hainele mai ieftine … o fi oamenii aici mai necomplexati .. n-ai treaba aici cu coruptia de acasa, dar in fine viata in UK e scumpa  si daca nu ai un job  stabil nu poti sa-ti permiti nimic. Drum, chirie, mancare, facturi de tot soiul cum ar fi cele la curent, gaz, telefon .. totul costa bani si intr-o tara in care romanii au interdictii pe piata muncii, banii vin foarte greu.

getImage (2)

Mi-e dor enorm de casa, de familia mea, de viata pe care o aveam in Moldova. Niciodata nu m-as fi gandit ca imi iubesc atat de mult Patria si ca o sa spun vreodata ca am o tara frumoasa, cu oameni minunati, cu bucate alese, cu multa saracie, dar cu tot atat dragoste: Dragostea de Casa Parinteasca, Dragostea de cei dragi, Dragostea de tara si de tot ceea ce inseamna ACASA.  :)   

Lasă un răspuns

