Carol Castro: Sînt de modă veche. Nu accept infidelitatea

carol-2

Carol Castro, una din îndrăgitele mele actrițe din serialele braziliene a vorbit recent despre marea sa pasiune pentru animale. În vârstă de 29 de ani, frumoasa brunetă cunoscută pentru rolurile sale din telenovelele Mulheres Apaixonadas, Senhora do Destino și Beleza Pura, are acasă 4 cîini și 2 pisici. Mai mult de atât, ea a visat de mică  să se facă medic veterinar. 

„Mă gândeam să mă fac medic veterinar, dar nu aș fi suportat să văd animalele suferind. În copilărie, am avut ca animal de companie o furnică. Am avut grijă de ea, ținând-o într-o cutie de carton”, a declarat Carol Castro pentru revista Quem.  

Pentru aceeași revistă, Carol a dezvăluit și cum stă la capitolul dragoste. După despărțirea de actorul Marco Bravo în 2011, actrița și-a găsit fericirea în brațele altui bărbat, cu care are o relație de un an și jumătate.  

Trăim împreună. E un fel de căsnicie.Sînt geloasă. Raphael e gelos. E o gelozie sănătoasă, naturală, care dovedește că îți pasă de persoana de lângă tine. Sînt de modă veche. Nu accept infidelitatea. Dintre toate prietenele mele, am fost mereu cea care nu a acceptat să fie cu doi tipi în aceeași seară, a dezvăluit Carol Castro.

Lasă un răspuns

