Shakira: Îmi place ca bărbatul să facă primul pas

getImgIntranet3.php_fct650x400x224_t460

Shakira și Gerard Pique sunt împreună de mai bine de trei ani. Cei doi s-au cunoscut în 2010 în timpul filmărilor pentru videoclipul la piesa Waka Waka -imnul Cupei Mondiale la Fotbal desfășurată în Africa de Sud. Între timp, dragostea lor a fost binecuvântată și cu un copil – un băiețel adorabil, care este la fel de celebru ca și părinții săi. De curând interpreta a dezvăluit care au fost primele emoții ale dragostei trăite alături de jucătorul Barcelonei, cu zece ani mai mic ca ea: 

Când l-am întâlnit Gerard i-a spus lui Cesc ( Fabregas ) : ” Eu mă voi căsători cu ea . Ea este femeia vieții mele . „El a simțit asta din prima clipă în care ne-am văzut. La fel am simțit și eu, a declarat Shakira într-un interviu acordat recent. 

Chiar dacă l-a îndrăgit de la prima vedere, Shakira nu s-a lăsat ușor cucerită. Interpreta l-a lăsat pe Gerard să facă primul pas:

Sunt de modă veche la acest capitol. Îmi place ca bărbatul să facă primul pas, apoi îi vin în întâmpinare, a declarat Shakira. 

Acum, cei doi sunt foarte fericiți în Barcelona și au împreună o familie, asta deși nu sunt încă oficial soț și soție. Shakira se declară o femeie împlinită, iar în mare parte fericirea asta i se datorează în special lui Gerard. 

Acum locuiesc în Barcelona și mă bucur de un moment plăcut din viața mea. Am găsit în sfârșit tot ce căutam cândva: să iubesc, să fiu iubită, să am o familie. Acestea sunt prioritățile mele!, a dezvăluit interpreta. 

Nu știu cum voi, dar mie cuplul acesta îmi trezește doar emoții pozitive. Se simte dragoste la ei și nu o dragoste de azi pe mâîne. Eu cel puțin asta sper. 🙂

Lasă un răspuns

