Arhivă pentru noiembrie 19, 2013

Adelina Pestrițu: Mi-aș dori ca la 30 de ani să am un bebeluș

Posted in Monden with tags on noiembrie 19, 2013 by crinapopa

Adelina-Pestritu-2-650x975

Frumoasa prezentatoare Kanal D, Adelina Pestrițu are planuri mărețe pentru viitor. În 2-3 anișori aceasta își propune să devină mămică, lucru pe care l-a și anunțat recent în cadrul emisiunii Draga mea prietenă. Mi-aș dori ca la 29-30 de ani să am un bebeluș. Mai am 3 ani până atunci. Dacă se va întâmpla să întâlnesc pe cineva și dacă ne vom dori ambii acest lucru, cu siguranță se va întâmpla și asta, a declarat Adelina. 

Până atunci, însă, frumoasa brunetă se dedică trup și suflet carierei sale. Deocamdată sunt foarte bine. Sunt foarte mulțumită pentru că cele două emisiuni în care sunt implicată merg foarte bine, a adaugat prezentatoarea tv. 

O veche vorbă din popor spune că tot ce îți pui în plan în pragul Crăciunului, devine neapărat realitate. Deci, Adelina, sper că Cineva acolo sus și-a notat dorința ta și va avea grijă să te facă să-ți vezi visul cu ochii. 🙂  

Top 5 cele mai sănătoase tipuri de carne

Posted in Sănătate with tags , , , , on noiembrie 19, 2013 by crinapopa

211-Produse-Provit-foto-de-Ciprian-Dumitrescu1

Carnea este considerată cea mai importantă sursă de proteine. Proteinele, la rândul lor, intră în componența mușchilor și constituie un element necesar pentru menținerea imunității. Puțini dintre noi, însă, cunosc că nu orice tip de carne poate avea efecte pozitive asupra organismului. 

La ora actuală, deosebim carne albă, roșie și neagră sau de vânat. Carnea albă e cea de pasăre și pește, carnea roșie – carnea de vită și porc – cea mai bogată în fier. Specialiștii susțin că toate cărnurile sunt bune, dar totul depinde de felul în care au fost crescute acele animale. De asemenea cantitatea de carne pe care o consumăm zilnic este la fel de importantă. Ideal ar fi să nu depășim 100 de gr zilnic, asta deoarece în cantități exagerate consumul de carne excită tiroida și suprarenalele, creînd stres. 

somon-la-gratar-800x600-5075

Dacă ar fi să întocmim un top al celor mai sănătoase cărnuri, peștele ar ocupa prima poziție. Asta deoarece, peștele combate afecțiunile cardiovasculare și atacurile cerebrale. Totodată, consumul de pește combate depresia, ne ajută să slăbim sănătos, hidratează tenul, menține tinerețea creierului și ajută la dezvoltarea neurologică a copiilor născuți prematur. Atenție, însă, consumul excesiv de pește oceanic, care conține o cantitate mare de mercur, este interzis femeilor însărcinate. Cel mai indicat este peștele de captură.

BAXZJESXISNGLPIQHIO

Pe cea de-a doua treaptă se situează carnea de iepure.  Carnea de iepure are un nivel minim de colesterol și grăsimi. Aceasta este bogată în proteine și este ideala pentru diete speciale, pentru bolile de inimă, pentru dietele specifice vârstnicilor și dietele pentru slabire, etc. Consumul carnii de iepure asigura pentru organismul uman calciu,fier,vitamine,motiv pentru care se recomanda in alimentatia tuturor categoriilor de vârstă, dar mai ales în alimentația copiilor,bătrînilor și bolnavilor. Este o carne ușor digerabilă și asimilabilă, indicată în afecțiuni gastrointestinale. 

carne-pui

Carnea de pui și cea de curcan ocupă cea de-a treia poziție. Carnea de pui este bogată în vitamine și săruri minerale având un conținut ridicat de zinc, fier, magneziu, vitamina B12. Vitamină B 12 este indispensabilă pentru organismul uman și se găsește doar în produsele de origine animală, iar lipsa ei din alimentație provoacă anemie, tulburari ale sistemului nervos, tahicardie. Seleniul din carnea de pui are un rol important în mai multe procese ce țin de metabolism, inclusiv metabolismul hormonului tiroidian, el având un rol  deosebit de important în menținerea unei imunități ridicate a organismului. Seleniul mai poate preveni de asemenea cancerul, cataracta, bolile de inimă. Carnea de pui este ideală pentru alimentația copiilor, începând din luna a 8-a de viață, datorită aportului de proteine, minerale și vitamine.

Carnea de curcan oferă următoarele beneficii pentru sănătate: 
– protejeaza împotriva formării cancerului 
– reglează nivelul de zahăr din sânge 
– ajută la menținerea sănătății cardiovasculare
– este foarte eficientă în stimularea metabolismuli și a funcției hormonilor tiroidieni 
– stimuleaza sistemul imunitar și îi furnizează organismului substanțe antioxidante 
– contribuie la scăderea colesterolului rău din sânge și a creșterii colesterolului bun 
– ajută la stimularea producției de energie, îmbunătățește starea de spirit, reglează tensiunea arterială.

un-kilogram-de-carne-de-vita

Pe a patra poziție se plasează carnea de vițel/vită. Carnea de vită slabă conține 5 % grăsimi.  Spre deosebire de celelalte tipuri de carne roșie (porc, miel), carnea de vită are cel mai slab conținut de grasimi saturate și colesterol fiind considerata cea mai nutritivă. Conform medicinii tradiționale chineze, carnea de vită este adesea folosită în tratamentul afecțiunilor splinei ori stomacului. Supa concentrată de vită este recomandată ca aliment zilnic pentru suferinzii de diaree cronică. Ficatul de vită este un fortifiant al funcției hepatice, contribuind și la tratarea glaucomului.

Top 5 este completat de carnea de ied. Aceasta este mai săracă în calorii decât puiul şi e excelentă dacă aveţi probleme cu colesterolul.