Engin Öztürk: Port ochelari de soare tot anul împrejur

engin-öztürk_120036

Actorul turc Engin Öztürk, cunoscut pentru rolurile sale din serialele Fatmagul și Suleyman Magnificul, a oferit de curând un interviu în care a vorbit atât despre cariera sa cât și despre viața sa personală. Prioritatea mea la moment este cariera. Dacă e să fiu sincer, pur și simplu nu am timp liber ca să am o viață personală și să îmi găsesc jumătatea. Probabil, declarația mea îmi va dezamăgi fanele, dar n-am ce să fac, acesta e adevărul. Am o viață încărcată și sunt înconjurat de oameni tineri ca și mine, care de asemenea nu au timp liber, a declarat Engin.  

engin-ozturk

Simpaticul actor, care, mai nou, a aprins călcâile fanelor serialului Suleyman Magnificul, a dezvăluit că, crede în dragoste la prima vedere și nu își închipuie că s-ar putea îndrăgosti de cineva după o perioadă lungă de timp.  Consider că dragostea ne determină să facem lucruri pe care nici nu bănuiam că le putem face. Atunci când încep să-mi pierd încrederea în sine, pot spune sigur că sunt îndrăgostit. Dragostea- e mult prea complicat să o exprimi în cuvinte. Cel mai bine e să o simți.

La capitolul calități pe care le apreciază la sexul feminin, Engin a ținut să menționeze puritatea, naturalețea și curățenia. Pentru mine, aspectul exterior nu prea contează. Femeia mai trebuie să aibă un vino-încoace, în plus foarte mult apreciez părul, ochii și machiajul, a declarat Engin. 

merve-bolugu-125424XT

Cât privește rolul pe care visează să îl joace într-o bună zi, Engin declară că i-ar plăcea să intre în pielea unui personaj cu handicap. Rugat să se autocaracterizeze, Engin a declarat: Sunt o persoană deschisă. Am foarte mulți prieteni adevărați. Îmi iubesc fmilia și ei mă iubesc la fel. Îmi iubesc prietenii și, în general, iubesc oamenii. Sunt foarte curios. Uneori curiozitatea mă face să greșesc. Ca semn zodiacal sunt Balanță, iată de ce îmi pot schimba decizia în fiece secundă. 

Engin-ozturk-0

Engin Öztürk este apreciat în Turcia și pentru stilul său vestimentar inconfundabil. Potrivit actorului, stilul său vestimentar depinde de starea sa de spirit. Nu-mi ia mult să decid ce voi îmbrăca, dar nu pot să ies din casă fără ochelari și cercel. Port ochelari de soare tot anul împrejur. Nu voi îmbrăca niciodată pantaloni din piele. În general sunt în pas cu moda, dar nu fac o obsesie pentru tot ce e trendy. De obicei, aleg ceea ce mi se potrivește și în alegerile pe care le fac îmi ascult vocea interioară.  

În cadrul aceluiași interviu, Engin a mai dezvăluit că are acasă un clarinet la care joacă ocazional. Scriitorul său preferat este Hakan Gunday, iar romanul său de suflet este Kinyas ve Kayra. Apa sa de toaletă preferată este Diesel. 

Lasă un răspuns

