Carolina Dieckmann: În copilărie am fost o fată băiețoasă

capa-marie-claire

Carolina Dieckmann, actrița mea preferată din serialele braziliene a realizat de curând o copertă frumoasă pentru revista Marie Claire Brazilia, ediția lunii decembrie. Nu am mai văzut-o demult atât de elegantă și atât de cochetă🙂  E o femeie frumoasă, fără îndoială, dar mai presus de toate e o actriță de nota 10, fapt datorită căruia multă lume o iubește și o apreciază pentru ceea ce face.

În copilărie, persoanejele interpretate de ea erau modelul meu în viață – fete modeste, timide, romantice, sincere, bune la suflet și nu în ultimul rând visătoare. Pe atunci, îmi imaginam că ea este exact ca personajele pe care le interpreta. În realitate, însă, lucrurile nu erau tocmai așa. Carolina a fost o fată băiețoasă în copilărie, o fată căreia nu-i plăceau nici rochiile nici bijuteriile, lucru confirmat chiar de ea într-un interviu recent. 

carol1-4

În adolescență, mă consideram pe jumătate bărbat. Nu știam ce haine să port. Mi-a luat mult timp să îmi descoper latura feminină, dar în sfârșit am reușit, iar personajele mele m-au ajutat enorm, a declarat Carolina Dieckmann. 

Actrița susține că feminitatea ei a stat mult timp ascunsă în copilărie și asta datorită influenței fraților săi. Din cauza lor, mă jucam toată ziua  în stradă. Cât privește anii de liceu, atunci mă înțelegeam mai bine cu băieții și mai puțin cu fetele, a declarat Carolina Dieckmann pentru Marie Claire. 

Lasă un răspuns

