Porții de romantism

kaushal007-2224961

Bărbat romantic și babă frumoasă și cuminte nu s-au inventat încă. Așa spune o veche vorbă din popor. Dezamăgire mare pentru mine, asta deoarece, de mică, am visat la un bărbat romantic care să mă surprindă zi de zi cu ceva plăcut. Viața, însă, mi-a dovedit că, bărbatul romantic e doar un mit. Un mit inventat tot de noi, femeile, pentru a ne consola cu această minciună, pentru a nu ne pierde speranța că există în lumea asta un suflet demn de dragostea noastră. 

Unica și singura poveste de dragoste din viața mea durează de mai bine de 5 ani. În tot acest timp, romanticul meu mi-a oferit câteva porții sănătoase de romantism. Astăzi,  vreau să împart cu voi aceste amintiri frumoase. 

getImage

Trandafiri roșii – florile care simbolizează dragostea, dragostea lui pentru mine. Le-am primit în dar de Ziua Îndrăgostiților. În zile obișnuite, „romanticii” nu dăruie flori, decât doar când ne întâlnesc pe aeroport 🙂 Ce mi-a plăcut e că o petală din acel buchet este azi la el, iar restul sunt la mine. Când ne-am cunoscut ne despărțeau mai multe hotare, i-am trimis o petală spunându-i: Te aștept acasă cu ea. Cum o s-o păstrez, așa o să păstrez și eu dragostea mea pentru tine. 

Maioul cu poza lui – lam primit în dar un maiou cu poza lui în dreptul inimii, pentru a-l avea mai aproape de sufletul meu. 

scrisoare

O scrisoare parfumată de dragoste – cele mai frumose rânduri pe care le-am citit în viața mea

SL375074

Un inel – deși nu a fost un inel cu mesajul Vrei să fii soția mea, m-a convins că are planuri serioase cu mine în viitor

CAFKP7BG

Un filmuleț video cu pozele noastre și declarații de dragoste care au rămas în suflet pentru ani buni

content_169259566

Un picnic la iarbă verde doar pentru noi doi –  deși ne-a prins ploaia atunci buna dispoziție a fost pe măsură. 

15_bin_kisi_masor_belgesi_aldi_h15616

Un masaj relaxant înainte de culcare – mmmmmm , mâinile lui fac minuni !

5
Un prânz copios pregătit cu mânuțele lui – aș vrea să menționez că nu este bucătar și că nu-i place să gătească, dar pentru mine a făcut-o!

x_7e6b0ec6_large (1)

O plimbare pe timp de noapte pe malul mării, după care au urmat și două porții de frigărui de-ți lingi degețelele, servite la o terasă pe o plajă din Crimeea. 

jucarii

Dulciuri și jucării de pluș cu mesaje de dragoste – îmi place când cineva răsfață copilul din mine.

Asta e cam tot romantismul ce mi s-a întipărit mie în minte în toți cei 5 ani și ceva de relație. Și voi, cu ce vă lăudați ? 

Lasă un comentariu