Secretele unei siluete de vis

nn (19)

Femeile din ziua de astăzi au o obsesie să arate mereu bine și să nu tragă prea mult la cântar. Toate astea ne stau în putință, doar că există anumite reguli care se cer a fi respectate pentru a obține un rezultat frumos. Astăzi, vom face cunoștință cu câteva dintre regulile de aur ale unei siluete de vis:

  • Zilnic, vom petrece câte 20-30 de minute la lumina soarelui de dimineață. Spre exemplu ne putem servi cafeaua în grădină sau la balcon.
  • Nu ignorăm gimnastica de dimineață pe stomacul gol.
  • Nu ignorăm mersul pe jos în ritm alert timp de 30 de minute zilnic, cu greutăți ușoare în mână. Putem opta pentru mersul pe jos la serviciu dacă până la locul de muncă nu avem de făcut cale lungă.De asemenea putem merge cu bicicleta timp de 30 de minute zilnic. Luni, miercuri, vineri face câte 15 ridicări de trunchi, iar marți, joi și sâmbătă – facem câte 20 de genoflexiuni.  Duminica ideal ar fi să ne odihnim.
  • Yoga e binevenită – 10-15 minute în zi
  • La micul dejun vom servi unul din următoarele 3 meniuri: 1) un ou fiert și pâine prăjită sau fructe, 2) cașcaval sau brânzică degresată, caise uscate, 3) o banană și iaurt
  • Pe stomacul gol, în fiece dimineață, se recomandă să servim un amestec din 2 linguri suc de lămâie, 200 ml apă călduță și o lingură de miere de albini.
  • Între mese, vom lua neapărat mici gustări, în care vom include: mere, banane, ciocolată neagră, semințe de dovleac, terci de ovăz, morcov, avocado, fructe uscate.
  • Din meniul nostru zilnic nu ar trebui să lipsească ciupercile, supele de legume, ouăle fierte la micul dejun, merele și fulgii de ovăz.
  • Consumăm zilnic câte 10 pahare cu apă(de dorit la fiece oră câte un pahar cu apă)
  • Consumăm doar ulei de măsline
  • Renunțăm la bucatele sărate și cele grase, cafea, alcool, băuturi gazoase, produse fast food, afumături, maioneză, cartofi prăjiți.
  • Sari coarda zilnic câte 3 minute. Fă 20 de genoflexiuni 
  • Consumă 2 cești de ceai verde în zi și cât mai puțin ceai negru
  • Înlocuiește carnea cu fructe și legume
  • Ia cu tine fructe în geantă în calitate de gustări, când te apucă foamea
  • Ca să scapi de burtică încordează cât mai des mușchii din zona abdomenului
  • Pe stomacul gol bea 2 pahare de apă cu lămâie sau 2 pahare cu apă, apoi peste 10 minute ia 2 linguri de ulei de măsline și abia peste 10 minute servește micul dejun.
  • Evită să consumi lichide în timpul mesei. De obicei, e recomandă să te hidratezi la 30-40 minute distanță de la luarea mesei.
  • Mănâncă de 5 ori pe zi, la 3 ore distanță între mese, de dorit la aceeași oră zilnic.
  • Nu mânca cu 1-2 ore înainte de somn

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: