Alina Sorescu: Căminul pentru mine este Taj Mahalul meu

elena-carolina-4-luni

Interpreta Alina Ciucu(Sorescu) și soțul acesteia, Alex Ciucu, au fost astăzi invitați la emisiunea Teo Show de la Kanal D. Cu această ocazie, Alina și Alex au sărbătorit 6 ani de relație și 4 ani de căsnicie binecuvântați cu un copil – o fetiță dulce pe nume Carolina.

„Are 8 luni, de câteva zile a început să se ridice și cred că în scurt timp asistăm la primii pași… Spre dezamăgirea soacrei mele, care zice că e o vorbă dacă bebele îți spune mama și e o fetiță înseamnă că o să mai aii o fetiță dacă mai faci un copil, dacă spune tata, o să aibă un frățior, și noi cum am vrea acum o pereche, adică am vrea și un frățior, dar asta e ….”, a declarat interpreta.

91247_1

Meseria de mamă e cea mai grea meserie din lume, dar pe Alina greutățile nu sperie, și asta pentru că micuța Carolina îi dă în fiece zi motive să zâmbească.

„Eu n-am fost de felul meu o rebelă răzvrătită , am fost de mică fata cuminte, organizată. Cred că în ultima vreme mi-am dat mai mult timp mie, trăirilor mele… M-am pus pe mine pe primul plan și pe lucrurile din viața mea personală, dar a venit așa o perioadă în viața mea când mi-am permis să spun că nu sunt perfectă deși nu eram … În perioada în care m-am dedicat vieții mele profesionale, am simțit nevoia să m-arunc, să-mi cunosc iubirea, să trăiesc sentimente noi. Acum, să m-arunc în toată povestea asta … cea mică mi-a umplut viața. Mă simt foarte fericită și împlinită de când a venit pe lume… Căminul pentru mine este Taj Mahalul meu …, a declarat Alina.

10-IMG_5359_c3959e6d7c

Interpreta recunoaște, însă, că există și momente de îngrijorare în viața de zi cu zi:

„Am experimentat prima răceală cu cea mică și a fost crunt. La a 2-a a 3-a o să fiu mai relaxată. Când strănută, caut telefonul să o sun pe doamna doctor pediatru”.

Cât privește planurile de viitor, Alina a dezvăluit că urmează să-și reia activitatea muzicală. „Sunt pusă pe fapte mari cu școala de muzică pentru copii. Și Alexandru e pasionat de golf”, a declarat Alina.

În aceeași emisiune Alina a dezvăluit că în fiece an, de ziua lor, Alex îi face cadou câte un inel. Da! E o norocoasă, și nu pentru că primește în dar bijuterii, ci pentru că are cele mai de preț bijuterii din lume- un soț grijuliu și iubitor și un copil minunat, care îi umple viața de culoare.

Lasă un răspuns

