Carmen Tănase: Familia era lipită de pereți când intram în casă

carmen-tanase

Actrița Carmen Tănase a fost astăzi invitată la emisiunea Draga mea prietenă de la Kanal D. Cu această ocazie, Carmen a vorbit despre problemele ei cu tiroida. Pentru prima dată fusesem în Africa, iar când am venit am făcut o pneumonie, am tușit mult și m-am gândit că de la tuse mi se trag problemele cu tiroida. După aceea au început tot felul de dereglări , pentru că tiroida e o glandă mică care dereglează tot. E o glandă care îți dă absolut tot organismul peste cap, începând cu o stare de nervi ieșită din comun, isterie chiar aș putea spune, până la palpitații … adică tot organismul suferă. Simțindu-mă din ce în ce mai rău, m-am dus să mă caut și s-a descoperit că asta este, a declarat Carmen Tănase.

Carmen_Tanase_1239393103_2

Astăzi, actrița își amintește de acele timpuri cu groază, menționând că de pe urma acestei maladii a suferit atât ea cât și familia ei. Familia era lipită de pereți când intram în casă. Mi se spunea Du-te Domnule la doctor și rezolvă tiroida asta o dată ca să ne înțelegem noi omenește. A fost groaznic… Mă deranja că eram atât de rea. Mă deranja că aveam tahicardie. Aveam un puls enorm, 100 și ceva am avut la un moment dat. Atât de tare îmi bătea inima încât pur și simplu nu mai puteam să merg  .. oboseam .. mergeam câțiva pași și mă așezam pe bordură. Era foarte rău, își amintește actrița

Actrița a mai dezvăluit că atunci când a ajuns la doctor ca să fie operată  avea o gușă enormă și atunci a început să-și pună eșarfe. La orice costum îmi făceam eșarfe, pentru că se vedeau foarte rău, a declarat îndrăgita actriță.

Lasă un răspuns

