Teo Trandafir: Eram în clasa întâi și m-am dus la mama și i-am spus că sunt însărcinată

CLIIMA20140414_0091_1

Îndrăgita prezentatoare tv, Teo Trandafir și-a deschis de curând sufletul pentru spectatorii săi povestindu-le despre copilăria și anii săi de studenție. Cu această ocazie, Teo și-a amintit despre un moment nostim din trecutul său. Eram în clasa întâi și m-am dus la mama la ușă și i-am spus că sunt însărcinată, că aștept un copil. Mama a început să râdă și m-a întrebat cum s-a întâmplat și i-am spus că m-a pupat … știu exact cum îl cheamă … în scara blocului, pe buză fugitiv. M-a întrebat mama Da cum a fost ? Păi a fost că el fugea și când fugea așa el m-a pupat  și …. Pe vremea aceea nu ne arătau cum se fac copii. Ne arătau cum se pupau și după aia cu copilul în căruț. , a declarat Teo Trandafir.

Prezentatoarea tv a mai dezvăluit că este o mare fană a interpretului Alexandru Andrieș. Dragostea pentru melodiile sale a descoperit-o într-un moment greu din viața sa. Acum aproape 30 de ani, albumul Interioare m-a salvat dintr-o situație îngrozitoare. Intrasem la facultatea de Limbi și literatură străină, secția Arabă principal, pregătită fiind pentru medicină, și mi-am dat seama că nu o să pot face nici arabă nici medicină și mi-am zis atunci că viața mea s-a terminat … moment în care a apărut acest album, care mi-a salvat creierii capului de la definitivă dispariție, a declarat prezentatoarea tv. 

Lasă un răspuns

