Iuliana Marciuc: Eu am avut întotdeauna relații de durată

iuliana-marciuc-unii-cred-ca-tolerez-prea-mult-ceea-ce-nu-este-adevarat-8923

Prezentatoarea tv Iuliana Marciuc a fost de curând invitată la emisiunea Teo Show de la Kanal D. Cu această ocazie, Iuliana a vorbit despre cariera sa, dar și despre poveștile de dragoste pe care le-a trăit în adolescență. Eu am avut întotdeauna relații lungi. În 4 ani de zile(cât a făcut facultatea), eu am avut 2 prieteni. Fetele de acum ar spune: A pierdut timpul!, a declarat Iuliana Marciuc.

În aceeași emisiune televizată, prezentatoarea tv a dezvăluit că prima cerere în căsătorie s-a produs pe podul din Mogheroș. Am fost cerută în căsătorie exact pe podul din Mogheroș … L-am luat, l-am dus la mama la ușă și l-am pus să recunoască ce mi-a făcut. M-a sărutat.  Și mama avea părul lung și stătea și-și acoperea râsul, pentru că eu am venit și l-am pârât. Eu eram clasa a 9-a, băiatul era într- a 12-a, a dezvăluit Iuliana Marciuc.

Și pentru că dragostea a fost mereu de partea ei, frumoasa blondă nu s-a zgârcit să le împărtășească și telespectatorilor câteva secrete despre cum atragi norocul în dragoste. Nu e bine să ții în casă flori uscate și de asemenea, nu e bine să-ți cumperi o singură cană, a spus Iuliana Marciuc.

Nu știu dacă voi credeți sau nu în astfel de superstiții, dar pe mine una m-a convins: Dragostea nu vine niciodată acolo unde o așteaptă o singurătate, care a uitat să iubească viața. 

Lasă un răspuns

