Lidia Buble: Doar prima lună când am venit în București, mi-a plătit tata întreținerea

lidia-buble-220292

Lidia Buble s-a mutat de curând în casă nouă. Interpreta se află de 3 ani în București, timp în care a reușit să profeseze mai multe meserii, pentru a-și câștiga existența. Într-un final, fiind departe de casă și de cei dragi, dragostea pentru muzică i-a adus faimă, succes și împlinire. În localitatea natală, toți au știut că are ureche muzicală, dar nimeni nu a bănuit că ea, fiică de preot fiind, va ajunge să cânte non-stop la radio și tv, 

De 3 ani am ajuns în București. În primul an de zile am lucrat ca și bonă. Am avut grijă de 2 fetițe, după aceea mi-am schimbat jobul și am început să lucrez ca manager de vînzări auto. Mă pasionau mașinile, chiar dacă sunt fată … Doar prima lună când am venit în București, mi-a plătit tata întreținerea, mi-a dat bani de buzunar, dar din a doua lună, deja m-am descurcat singură, a declarat Lidia pentru telespectatorii Kanal D.

Lidia_Buble

Drumul până a atinge celebritatea nu a fost deloc ușor. În plus, pentru a nu-și supăra tatăl, interpreta i-a ascuns mult timp acestuia că s-a apucat de cântat și că piesa ei a ajuns un adevărat hit în România. Taică-miu a aflat de la vecini. Noi toți cântăm în familie .. Suntem o familie de cântăcioși … și tata se gândea că e vorba de sora mea mai mică Diana… Într-o zi m-a întrebat: măi Lidia, tu cânți ceva, ai lansat ceva ? și mi-era groază să-i zic. Sincer s-a supărat la început, dar acum s-a obișnuit, a declarat Lidia Bble.

Cariera muzicală a Lidiei a început în corul bisericii, după care au urmat petrecerile de nuntă și botez, la care frumoasa interpretă cânta pe vremuri. Astăzi, vocea ei o cunoaște întreaga Românie și nu numai, în Republica Moldova, piesele ei (Noi simțim la fel feat Adrian Sina și Forever Love feat Direcția 5 )sunt la fel de îndrăgite.

Lasă un răspuns

