Giovanna Antonelli s-a bucurat de prima ei vacanță în străinătate alături de cei 3 copii ai săi

gio-3

Actrița de origine braziliană Giovanna Antonelli, cunoscută pentru rolurile din telenovelele Clona și Legături de familie, a avut de curând parte de cea mai frumoasă vacanță petrecută în sânul familiei. Niciodată pînă acum nu am călătorit împreună cu întreaga familie. A fost uimitor să-i luăm pe cei mici cu noi în vacanță, ca să vadă pentru prima dată în viața lor zăpadă, a declarat Giovanna Antonelli într-un interviu acordat revistei QUEM.

gio-1

Mamă a trei copii: Pietro și gemenele Antonia și Sofia,actrița a declarat de nenumărate ori că și-a dorit dintotdeauna o familie numeroasă. Mi-am dorit să am 10 copii, dar în ziua de azi e foarte greu să crești un copil, e o responsabilitate enormă. A fost un dar de la Dumnezeu să am 3 copii minunați și buni la suflet. Nu încetez să-i mulțumesc zi de zi lui Dumnezeu pentru acest dar. Familia pe care eu și Leo am construit-o e un vis realizat. Cel mai important și mai dificil e să fii capabil să menții acest vis, a declarat Giovanna Antonelli.

Cât privește relația ei cu actualul soț, regizorul Leonardo Nogueira, Giovanna Antonelli susține că relația lor se bazează pe respect reciproc și că  dragostea lor crește de la o zi la alta.

Lasă un răspuns

