Șerban de la Animal a scris de curând o poveste pentru copii

IMG_7621_1200x1200_1200KB1

Șerban de la Animal X a fost de curând invitatul lui Teo Trandafir într-o emisiune televizată difuzată de Kanal D. Cu această ocazie, tînărul interpret a dezvăluit că a scris de curând o poveste pentru copii. Trebuie să o editez. Acum e în variantă RAW. Am terminat-o nu de multă vreme, de 2 săptămâni, a declarat Șerban.

serban-3_76cbc11a52

În aceeași emisiune, Șerban a vorbit și despre show-ul televizat Kids sing, la care a mers de curând împreună cu fiul său.

E foarte tare show-ul . E un show deosebit. Am văzut copii foarte talentați. Nu am apucat să prind foarte multe. De fapt am prins doar o fetiță. A cântat și am rămas surprins. Eu am fost am dat o audiție pentru ca să fiu prezentatorul emisiunii Kids sing. Când eram mic nu m-au atras și atunci chiar nu erau așa show-uri de genul ăsta, chiar să ai o șansă reală, cum sunt acuma multe, a declarat Șerban. 

Așteptăm cu mare drag să-ți citim povestea, Șerbane! Mai rar așa bărbați, pe care rolul de tătic îi motivează să facă mai multe lucruri frumoase pentru copii săi și nu numai.

Lasă un răspuns

