Andreea Ibacka: Nu fac o tragedie din faptul că el a putut să se distreze 3 zile fără mine

1011588_535506543195442_945934219_n

Actrița Andreea Ibacka, cunoscută pentru rolurile sale din serialele Sânge de țigan și Iubire și onoare a fost ieri invitată în platoul emisiunii Wow Bizz. Cu această ocazie Andreea a vorbit despre căsnicia sa cu omul de televiziune Cabral Ibacka,care a fost catalogată de mulți de-a lungul timpului drept o curată nebunie, o căsnicie bazată pe joacă.  

Lumea ne-a suspectat că facem toată treaba asta numai pentru marketing, dar cred că după atâția ani și-ar fi dat seama dacă totul este de dragul spectacolului, pentru că te mai plictisești, îți mai scapă adevărata față la iveală. Nu, noi suntem așa … Mi s-a cerut rețeta fericirii, a cuplului perfect.. , dacă o știam, probabil acum pluteam pe norișori pufoși. Noi nu avem rețeta fericirii sau a cuplului perfect. Ideea e că metoda asta pe care o aplicăm noi ni se potrivește foarte tare, pentru că amândoi ne identificăm cu genul ăsta de glume, de ironii, de autoironii. Nu recomand asta la tine acasă, pentru că s-ar putea să nu funcționeze, a declarat Andreea.

cabral-si-andreea-ibacka-ldquo-pun-pret-pe-viata-rdquo-la-happy-hour_size14

Actrița susține că deși pasiunea și dragostea rămân la datorie în dormitor, lenjeria sexy a fost înlocuită de ceva timp cu o pijama.  

Sînt friguroasă. Cred că așa facem noi femeile. Nu cred că sunt atipică. După ce l-am cucerit de 6 ani, ce rost are să mai continui chinul. Eu chiar am încercat să îi explic că eu am niște motive medicale, pentru că am circulația periferică deficitară, îmi îngheață mîinile, îmi îngheață picioarele .. La noi, în Berceni, nu dăm drumul la căldură de fiece dată. Relația noastră a trecut prin fel de fel de transformări și probabil ce se aplica acum câțiva ani, am fost mult mai vulcani amândoi. Eu eram foarte tânără, el era un vulpoi bătrân și viclean .. nu se mai aplică acum după atâția ani de căsnicie, dar am evoluat mult împreună. … Am depășit demult faza aia când ne verificăm telefoanele, ne urmărim în oraș …Eu l-am prins cu telefonul meu adormind deasupra lui, citind mesaje de acum 6 ani și el îmi spunea că l-a luat să-și pună alarma să sune, să nu întârzie la filmare dimineața, a dezvăluit Andreea. 

948409s

La ei în cuplu, nebunia e la ea acasă. De curând, Cabral i-a făcut o mare surpriză. A sunat-o pe neprins de veste și a anunțat-o că e plecat singur în vacanță în Grecia. 

M-a anunțat aproape concomitent cu postarea de pe blog și lui i s-a părut simpatic. Singura poveste care l-a salvat a fost că în naivitatea lui, inocența lui nu i s-a părut că a făcut ceva deplasat și chiar își dorea să împărtășească cu mine bucuria și nebunia unui moment altfel. Pentru că i s-a părut cool, ca pe vremuri să schimbe planul, să nu anunțe pe nimeni și să mă pună în fața planului împlinit. Eu i-am închis telefonul. M-a sunat el a doua zi să-mi spună că e foarte frumos acolo și că ar fi fost foarte frumos să fiu și eu, dar vezi dacă eu am refuzat și am zis că rămân acasă… Și i-am zis că ne reauzim iarăși a doua zi, a povestit frumoasa blondă.   

Andreea a mai adăugat:

El a fost plecat 3 zile de acasă. Eu am plecat la niște prieteni, pentru că am mers la un botez. Eu cred foarte tare că noi suntem pe lângă niște părți ale unui cuplu niște indivizi, care au viața lor și în afara cuplului. Nu fac o tragedie din faptul că el a putut să se distreze 3 zile fără mine, iar eu m-am dus la un botez singură. Am plecat și eu la Barcelona odată. Îmi place să cred că la vârsta la care am ajuns avem maturitatea să nu mai facem treburi din răzbunare, dar probabil că subconștientul lucrează și undeva există o lege a compensației.

andreea_ibacka_bolnava_aer_conditionat_2fbc2d371c

Cât privesc planurile de extindere a familiei Ibacka, acestea există de ceva timp, dar numai bunul Dumnezeu știe când va veni barza în familia lor. 

Nu sunt însărcinată încă. Ne dorim amândoi, poate că în viitorul apropiat. Încă nu am 30 de ani. La anul mi-am propus să împlinesc 24 cu tot cu TVA. Trăiesc într-un soi de negare și mi-e greu să accept că am cam mulți ani în buletin. Îmi place când cineva îmi face complimentul că arăt mai tânără. Am amânat momentul, pentru că am fost implicați în proiecte, am lucrat foarte mult și nu am avut timp. Cred că acuma sunt primele luni, când se așează lucrurile și avem mai mult timp de petrecut în cuplu, de plecat în vacanță. Mai copilărim acum câteva luni, a declarat Andreea. 

Casa-Ibacka-AMR-1

În aceeași emisiune Andreea a povestit și despre cățelușa familiei și despre vacanța petrecută alături de soțul ei în Europa.

Am vizitat aproape jumătate de Europă. N-am știut inițial unde vom ajunge, pentru că vacanța a suferit fel de fel de modificări , ne-am urcat în mașină și ne-am zis că o să vedem unde ne vor purta cele patru roți, dar că avem nevoie de pauza asta, de puțină relaxare și să ne încărcăm bateriile. Am scris pe bloguri că am plecat în vacanță și nu știm exact în ce direcție s-o apucăm și am primit foarte multe recomandări să mergem pe peninsula Scandinavă. Într-adevăr nu fusesem niciodată și mi s-a părut interesant. Luasem haine la noi suficiente, și groase pentru că acolo era aproape iarnă … Destinația finală, a fost Oslo, Am vizitat Danemarca, Suedia, Norvegia. Este foarte diferit față de țările vecine și sudice, mediteranene, unde ne place să mergem și să stăm la soare. N-a fost o vacanță de relaxare, pentru că am mers 8000 de km doi șoferi. 

Pe mine personal, m-a surprins plăcut sinceritatea și inima deschisă cu care frumoasa blondă a venit în emisiune. Se simte de la distanță că e un om minunat și o femeie de viață. Nu știu dacă și Cabral știe asta, dar am să-i transmit un sfat. Iubește-o și ai grijă de ea, pentru că o lenjerie sexy îți ține de cald o noapte, dar o femeie ca ea îți va ține de cald o viață! 

Lasă un răspuns

