Meryem Uzerly: Cea mai mare parte din perioada sarcinii am petrecut-o în singurătate

1413894658_2

Îndrăgita actriță Meryem Uzerly, cunoscută pentru rolul lui Hurrem sultan din serialul Suleyman Magnificul, a oferit de curând un interviu pentru revista ELLE.  Cu această ocazie, Meryem a vorbit despre viața ei pe durata sarcinii și după. 

O perioadă îndelungată mi-am ascultat vocea interioară. Eram însărcinată, eram acasă, mă plimbam cu bicicleta, ieșeam cu prietenii, duceam un mod de viață obișnuit. Îmi adresam foarte multe întrebări. În acea perioadă mi s-au întâmplat multe lucruri. M-am împăcat cu toate. Am crezut în mine și i-am încredințat viața lui Dumnezeu. Știam că totul va fi bine. Îmi spuneam că dacă Dumnezeu mi-a dat această încercare, înseamnă că el îmi va da și puteri să trec peste ea. Mă plimbam, ieșeam cu prietenii, dar cea mai mare parte din perioada sarcinii am petrecut-o în singurătate, a declarat actrița. 

1413894695_3

Pentru aceeași revistă Meryem a dezvăluit că i se întâmplă foarte rar să iasă în lume, asta chiar dacă are foarte mulți prieteni. În plus, actrița s-a mutat în casă nouă, în același cartier în care a locuit în copilărie. Deși a visat dintotdeauna să devină actriță, Meryem nu și-a dorit niciodată să devină celebră. Pe durata filmărilor la serialul Suleyman Magnificul, nu era om în Turcia care să nu îi ceară autografe pe stradă, acum când e în Germania, actrița spune că nu e asaltată de fani. 

Mi se întâmplă foarte rar să fiu recunoscută de taxiștii turci, care îmi cer autografe. Doar atât … Nu sufăr de boala vedetismului. A fi celebră e o muncă enormă. Sunt fericită că am ales această profesie. Știu că multora le place ce fac. Mulți mă iubesc în primul rând pentru ceea ce sunt eu ca om. Lumea simte energia mea, sufletul.Am jucat rolul unei femei puternice. Am depus mult efort pentru acel rol. Sunt fericită că oamenilor le place munca mea. Asta mă face fericită, a declarat Meryem Uzerly. 

1413894693_6

Actrița a mai dezvăluit că are o slăbiciune nebună pentru dulciuri, că nu-i plac curele de slăbire, dar este o mare iubitoare de sport. În plus, Meryem susține că modul de viață sănătos pe care îl duce o ține departe de medicamente, pe care ea le ia doar în cazuri de urgență. Cât privește trecutul, Meryem nu mai trăiește cu el. A părăsit Turcia fără ca sî-și facă acolo prieteni, dar în viitorul apropiat va reveni acolo pentru a filma un nou serial. De această dată, actrița urmează să închirieze o casă, pentru că de acum încolo în viața ei este micuța Lara, iar la hotel, e greu să clădește o atmosferă caldă.

Tot lucrul prin casă îl fac de una singură. Gătesc, fac curat, spăl. Lucrul prin gospodărie mă calmează… Am născut-o pe Lara, dar ea a fost cea care m-a readus la viață.. Am rămas aceeași, singura diferență e că acum în viața mea este un copil, a declarat actrița.    

1413894677_10

Nu am nevoie de dădacă. O lună după naștere am fost singurică, doar eu și Lara. Singură mi-am dorit asta. Nu mi-a fost deloc greu. Fiind însărcinată nu am citit nici o carte despre îngrijirea bebelușului și nu am frecventat cursuri specializate. Mi-am zis că o să învăț totul singurică. Apoi a venit pe lume Lara și timp de o lună nu ne-am despărțit nici măcar pentru un minut. Părinții mei ne-au vizitat abia când Lara avea 4 săptămâni. E locuiesc la 300 km distanță de Berlin și muncesc mult, a declarat actrița.  

Cât privește relația ei cu tatăl Larei, actrița spune că pe ei îi leagă acum doar o prietenie și faptul că au un copil împreună pe care trebuie să-l facă fericit. Ușa casei mele e mereu deschisă pentru el. El poate să o viziteze pe Lara când poftește. Noi suntem prieteni, ne scriem din când în când, ne sunăm reciproc și asta e tot. La moment, nu îmi doresc o nouă relație, dar nu-i exclus că într-o bună zi mă voi îndrăgosti din nou. Am nevoie de o persoană cu care să-mi trăiesc viața. Doar Dumnezeu știe când se va întâmpla acest lucru, dar nu aș fi contra dacă aș trăi o poveste de dragoste în viitorul apropiat. Sunt pregătită pentru o nouă relație, a declarat Meryem Uzerly.

1413894636_9

Întrebată cum decurge viața ei la Berllin, Meryem a declarat:

Nu am automobil. Mă deplasez cu bicicleta, însă dacă apare o urgență iau taxi-ul. Când e frig închiriez un automobil împreună cu alte persoane. Fac jogging, merg la bazin, sunt o persoană activă.

În cadrul aceluiași interviu, actrița a declarat că cel mai important lucru pentru ea e să fie mereu alături de fiica ei și totodată, să-i ofere acesteia libertate. Eu am adus-o pe lume, eu sunt mama ei, dar ea nu-mi aparține mie. Voi fi alături de ea, am s-o iubesc și o voi proteja. Va veni, însă o zi când ea va decide să-și poarte singură de grijă. Eu voi rămâne lângă ea și o s-o urmăresc și dacă va fi nevoie, o s-o susțin.

1413894653_5

În plus, Meryem a vorbit și despre afacerea ei și anume brand-ul de produse cosmetice pe care l-a lansat în Germania.

Am început să mă machiez și de la 14 ani am visat la ceva al meu. În machiaj pun mereu accentul pe ochii, pentru că ochii sunt oglinda sufletului. După ochi poți să-ți dai seama dacă omul e fericit, dacă e bun la suflet sau nu.  Îmi plac produsele cosmetice sunt la curent cu tot ce se petrece în această industrie. Până mai ieri nimeni nu știa de visul meu. Într-o zi am împărtășit acest vis fratelui meu. El e un om de afaceri prosper și m-a ajutat mult, a declarat actrița care a mai anunțat că în 2015 va lansa pe piață un rimel ce îi va purta numele. 

Lasă un răspuns

