Andreea Raicu: Mi s-a întâmplat să stau într-o relație nepotrivită, pentru că societatea nu tolerează femeile singure

15_CLIIMA20120324_0089_5_w700_h800_q90

Andreea Raicu a găsit secretul fericirii și l-a împărtășit de curând telespectatorilor Kanal D.  Cuvintele ei mi-au fost o adevărată lecție de viață, motiv pentru care am decis să vi le împărtășesc și vouă, pentru că lumea are nevoie de oameni fericiți

Noi suntem obsedați să credem că devii fericit dacă ai asta asta asta ..îți creezi o listă și tu muncești în continuu să ai lista asta. Să ai prieteni mai buni, să pleci în vacanțe, să ai mai multe lucruri decât în principiu au ceilalți. Cumva societatea îți crează o competiție, care e un lucru complet greșit pentru că întotdeauna cineva va avea mai mult decât tine, va fi mai frumos decât tine, mai deștept, ceva mai mult decât tine și atunci devii veșnic nefericit. După ce am făcut toată lista asta de lucruri pe care o bifasem, mi-am dat seama că de fapt eu nu sunt fericită și era doar o aparență pe care o arătam oamenilor. Și atunci pe măsură ce se crea o distanță foarte mare între ceea ce eram eu și ceea ce arătam, bineînțeles că înăuntru se producea o fractură foarte mare, a declarat Andreea Raicu.

3-reguli-de-alimentatie-de-la-andreea-raicu_size1

Frumoasa brunetă a adăugat:

Am avut un moment în care totul mergea prost. Și relația și jobul și sănătatea …Munceam foarte mult, am avut probleme cu spatele, stăteam la birou când am lansat site-ul până la 2-3 noaptea că era foarte important … Am stat să mă întreb de ce mi se întâmplă asta, pentru că până la urmă viața nu e făcută ca să suferi sau să te simți rău. Și am încercat să aflu niște răspunsuri. În momentul ăsta, nu mai e nimic rău în viața mea, pentru că am puterea să văd partea bună a lucrurilor și cred că niciodată nu pierzi, cred că întotdeauna câștigi să înveți și lucrurile pe care nu le ai, înseamnă că nu trebuie să le ai. Noi nu suntem cumva educați să mulțumim pentru lucrurile pe care le avem, veșnic ne gândim la ceea ce nu avem, dar niciodată nu te uiți am prieteni extraordinari, sunt sănătos.  

andreea-raicu

În aceeași emisiune Andreea a vorbit și despre pierderile umane cu care s-a împăcat de-a lungul timpului

Am învățat să mă uit la lucrurile frumoase din viața mea și-i mulțumesc lui Dumnezeu că am extraordinar de multe lucruri frumoase. Pierderile umane fac parte din viață. L-am pierdut pe tata și eram extrem de nepregătită la momentul respectiv, pentru că nu avusesem nici o pierdere de genul ăsta în familie, am pierdut-o pe bunica care m-a crescut și momentul respectiv nu am știut să le abordez .. am fost absolut răvășită. După tata, un an de zile nu am putut să-mi găsesc echilibrul, după bunica mea la fel, dar am înțeles că nu poți să ții oamenii, mai ales dacă ei nu sunt bine, pentru că e o dovadă de egoism extrem de mare, a declarat Andreea

O altă lecție de viață de la Andreea sună uite-așa:

Nu cedez, ascult doar inima. Inima e singura care știe ce vrea mintea. Inima e cea care știe și simte cu adevărat ce-ți trebuie. 

BIO-e1393236764431

La Teo Show, Andrea Raicu a vorbit și despre dependența ei de telefonul mobil și rețelele de socializare. Eu nu mai am o relație strânsă cu telefonul. Am învățat să trăiesc și fără telefon. Am momente în care pur și simplu nu-l folosesc, iar telefonul meu stă mai mult pe silent. Eu am avut o provocare și mi-am scos facebook-ul de pe telefon și primele zile am fost cumva pierdută, pentru că noi, toți verificăm pe facebook confirmările oamenilor din jur. În momentul în care am renunțat la Facebook viața mea a devenit mai plină de alte lucruri. Am avut loc să pun alte lucruri mai importante în ea.

MG_22414

Andreea a oferit și un sfat pentru cei care stăruie într-o relație nefericită, sperând că între timp lucrurile se vor schimba în bine.

Mi s-a întâmplat să stau într-o relație nepotrivită, pentru că societatea nu tolerează femeile singure. Adică dacă ești singură e ceva în neregulă cu tine. Societatea cumva vrea să te vadă într-o relație în care să fii căsătorit și să ai un copil. Nu e nimic rău în asta, dar nu în a face compromisuri care pe tine nu te face fericit, nu te ajută să evoluezi, nu te lasă să fii așa cum ești. A fi singur și a putea să-ți creezi propria ta viață e un lucru minunat. Și uite că ajungi ca fericirea ta să depindă întotdeauna de oamenii din jur. Ce se întâmplă dacă oamenii din jur pleacă ? Devii nefericit ? Fericirea ta trebuie să fie doar în mâinile tale, pentru că doar tu ești responsabil. 

Și eu am stat într-o relație toxică. Într-o relație fără de care mi se părea că se termină pământul, nu se termină nici un pământ .. cel mai frumos dar pe care noi l-am primit de la Dumnezeu este viața și trebuie să ne-o facem frumoasă. Ea ne este dată să ne simțim bine cu ea și ne oferă niște lucruri minunate, a declarat Andreea Raicu. 

Lasă un răspuns

