Sore: Am plecat de acasă în pijamale și am luat un avion

sore

Sore a fost astăzi invitat în emisiunea Teo Show de la Kanal D. Cu această ocazie, interpreta a vorbit despre viața ei și planurile de viitor.  

Cu dragostea stau bine, dar n-am în plan acum măritișul, a declarat interpreta. 

În aceeași emisiune interpreta și-a amintit și de cel mai rebel moment din adolescența ei: 

Sunt rebelă, dar de mică am mers pe principiul de a fi independentă și m-am gândit ce aș putea să fac să n-am un șef și atunci m-am gândit – aș putea să fiu eu și uite că mă las să mă desfășor în toate formele mele… Am fost un copil cuminte. Am început să devin rebelă după 18 ani, ceea ce cred că a fost foarte ok pentru părinții mei. 

Întrebată care a fost cel mai rebel moment din viața ei, Sore a declarat: Am plecat de acasă în pijamale și am luat un avion. M-am dus până în Spania. La noi era frig, acolo era cald .. m-am pus geaca peste pijama mi-am pus Ugg-urile și m-am dus la aeroport. Câștigasem primii mei bani mai sănătoși și aveam cardul și doar atât am avut nevoie. I-am sunat pe ai mei înainte să plec, adică au știut că plec, a declarat Sore. 

Lasă un răspuns

