Michel Telo și Thais Fersoza sunt oficial soț și soție

10735272_1479458792334553_1625011447_n

Interpretul de origine braziliană Michel Telo, cunoscut în întreaga lume pentru piesa sa Ai se Eu te pego, și iubita sa – actrița Thais Fersoza(cunoscută pentru rolurile sale din telenovelele Malhacao, O Clone, Brava Gente, ) și-au unit destinele. Fericitul eveniment a avut loc la 14 octombrie 2014, la Sao Paolo, în propria lor casă. Cei doi și-au jurat dragoste veșnică într-o ceremonie privată, la care au fost prezenți cei mai apropiați prieteni. Mireasa a ales să poarte o rochiță albastră, în timp ce mirele a purtat un costum gri și o cămașă albă. 

Michel Telo a postat și pe Instagram câteva poze de la fericitul eveniment, însoțite de mesajul: Soția mea, femeia mea, dragostea mea, prietena mea… Thais Fersoza, îți mulțumesc că ai ales să fii soția mea. Te voi proteja și te voi iubi mereu! 

michel_tais

La rândul ei, mireasa, care a decis să preia numele soțului, a postat și ea un mesaj în care a declarat că a trăit un moment special și magic și i-a mulțumit soțului ei pentru dragostea și fericirea cu care o răsfață zilnic.

Michel Telo și Thais Fersoza formează un cuplu din 2012. 

Lasă un răspuns

