Actriţa Helen Mirren este noua imagine a companiei L’Oreal la cei 69 de ani ai săi

Oscars Preparations - Los Angeles

Actriţa britanică Helen Mirren este noua imagine a companiei L’Oreal. La cei 69 de ani ai săi, frumoasa blondă s-a alăturat unor vedete mult mai tinere ca ea care colaborează cu această companie de produse cosmetice, printre acestea numărându-se Lara Stone, Blake Lively și Eva Longoria. Pentru Helen Mirren este prima colaborare cu o companie de produse cosmetice.

„Nu sunt o frumuseţe răpitoare, niciodată nu am fost, dar am avut întotdeauna un aspect OK şi intenţionez să mi-l păstrez. Întotdeauna mi-a plăcut brandul L’Oreal Paris şi sper că decizia mea le va inspira pe celelalte femei din lume, să le dea o mai mare încredere în ele însele şi să îşi exploateze la maximum aspectul natural. Fiecare dintre noi merită acest lucru!”, a declarat Helen Mirren.

Chiar dacă nu sunt o adeptă a machiajului, asta deoarece am considerat întotdeauna că pe om sufletul îl face frumos, nu ambalajul, țin să menționez că această superbă actriță arată fenomenal la vârsta ei. Nu știu în ce măsură acest lucru e meritul produselor cosmetice pe care le folosește, dar la sigur în spatele machiajului trebuie să fie neapărat și un suflet împlinit ca să arăți bine la anii aceștia.  

Lasă un răspuns

