Lavinia Pârva: Dacă se întâmplă ceva cu vocea mea, o să mă apuc de făcut maioneză

200029l-640x0-w-92609542

Lavinia Pârva a fost astăzi invitată în emisiunea Draga mea prietenă de la Kanal D. Cu această ocazie, interpreta a vorbit despre noua ei piesa Dragoste cu împrumut(apropo o piesa tare drăguță după părerea mea), dar și despre talentul ei de a prepara cea mai gustoasă maioneză de casă. 

Salată de boeuf o fac și o fac foarte bună. Toți prietenii mei sunt înnebuniți. Fac maioneza singură și știu încă de când eram mică că maioneza dacă o întorci sau o învârți altfel, invers, sau îi pui prea multă lămâie, se taie. La mine nu s-a tăiat niciodată maioneza… De sărbători, când mă duc acasă, maioneza mama nu o face până nu vin eu … Dacă se întâmplă ceva cu vocea mea, o să mă apuc de făcut maioneză, a declarat interpreta zâmbind.

În aceeași emisiuni, Lavinia a povestit și despre preferințele ei culinare:

Eu sunt o persoană gurmandă și-mi plac toate mâncărurile tradiționale, însă, am descoperit acum de ceva timp că mă simt mult mai bine și am început să mănânc salate, am început să mănânc multe fructe …Am început un alt ritm de viață și mă simt foarte bine. Nu fac foamea, eu în momentul în care simt că am pus acolo 1 kg sau, seara nu mănânc după ora 7. Nu am ținut diete drastice, a declarat Lavinia.   

4603-310576-03img_3246_9ed8926158

Cât privește dragostea pentru sport, aceasta a venit treptat. 

Eu când mă duceam la sport zici că mă duceam la tăiere de fiece dată. Am ajuns la concluzia că de fapt îți trebuie omul potrivit, care să te motiveze. Mie îmi place să schiez, îmi place să fac sport afară, îmi place să merg cu rolele, a declarat Lavinia Pârva

În aceeași emisiune, interpreta a dezvăluit secretul frumuseții sale: înainte de toate, dimineața se ia un pahar de apă alcalină cu un pic de suc de lămâie.

În plus, Lavinia a dezvăluit că nu este genul de femeie înnebunită după cumpărături.

Merg la cumpărături, dar nu sunt înnebunită. Nu aș face asta de dimineață până seara. O fac pentru că e o necesitate. Niciodată n-am fost genul ăsta să-mi pun un buget pentru cumpărături, a declarat Lavia.

RTEmagicC_11-lavinia-02.jpg

Cât privește cea mai frumoasă destinație de vacanță, frumoasa brunetă a dezvăluit că adoră la nebunie să meargă la Barcelona. 

Mie îmi place foarte mult Barcelona. E orașul meu preferat, însă un loc de care îmi aduc întotdeauna aminte și m-aș duce acolo și m-aș simți extraordinar de bine este undeva la țară, în zona Olteniei, unde locuiesc bunicii mei. E o zonă superbă de deal, unde practic eu am copilărit, a declarat interpreta. 

Lasă un răspuns

