Ashton Kutcher a vorbit în premieră despre primele sale experinț în calitate de tătic

486699567_Ashton-Kutcher-Mila-Kunis-467

De când a devenit tătic, actorul Ashton Kutcher declară că este în al 9-lea cer. Invitat recent la o emisiune televizată Ashton a vorbit despre viața sa alături de micuța Wyatt Isabelle. „E uimitor. E cel mai minunat lucru de pe pământ … Suntem foarte privilegiați pentru că avem timp liber și ne putem permite un concediu. Din acest motiv nu ne-am luat o bonă sau o asistentă de noapte. Suntem doar noi doi. De îndată ce s-a născut copilul, am vrut imediat să-i chem pe părinții mei și să-mi cer scuze, pur și simplu pentru că niciodată n-am știut cât de mult m-au iubit.”, a declarat actorul.

Am ajuns la ideea că vreau să fiu un erou. Aflându-mă acasă în primele săptămâni de la venirea pe lume a micuței, am învățat o mulțime de lucruri care îi liniștesc pe copii. Așa că acum simt ca îi amuz pe copii. Ador să le-o(pe Wyatt Isabelle) dau prietenilor să o țină în brațe, să o las să plângă pentru o secundă și apoi să spun: Lasă că mă ocup eu de asta!  , a declarat Ashton Kutcher. 

În aceeași emisiune actorul a vorbit și despre numele fetiței sale ales cu grijă împreună cu iubita sa Mila Kunis.

Aveam programat un alt nume. L-am ales împrenă și ne plăcea la ambii, în scurt timp Mila a rămas însărcinată și am simțit că numele nu se potrivea cu energia pe care o simțeam. Îl numeam bebe și nicidecum nu-i ziceam pe nume. Într-o noapte Mila mi-a zis: Nu acesta e numele. Și eu am zis OK. A trebuit să punem imaginația la încercare. În timp ce jucam un joc, am început să facem o listă cu tot ce vedeam semnale, camion, perete, ușă. I-am zis Ce zici de ideea stupidă de a o numi Wyatt ? Și ea a zis- Asta e! Cel de-al doilea nume a fost Isabelle, în cinstea bunicii Milei, a dezvăluit actorul. 

Mai mult de atât, Ashton declară că are o fetiță nespus de cuminte și că nopțile lui și ale Milei nu sunt adevărate coșmaruri ca în cazul unor copii. O punem cu susul în jos și ea doarme Ne trezim de câteva ori pe timp de noapte si asta e tot.Mă simt binecuvântat. 

Lasă un răspuns

