Cum faci să ai o fetiță

w560xh316_N-ai_sa_crezi_ce_poze_a_facut_un_barbat_cu_fiica_lui_31

Pentru anul 2015 mi-am făcut multe planuri frumoase. Cel mai aproape de suflet e gândul că în 2015 voi face tot posibilul să devin o femeie împlinită, să devin MAMĂ. Îmi doresc o fetiță, o fetiță care să ia de la mine și de la iubitul meu soț tot ce avem mai bun și mai frumos. Și pentru că în scurt timp ne pregătim să dăm startul celui mai dulce proiect din viețile noastre am primit ieri câteva sfaturi cum să facem să avem o fetiță. În cele ce urmează vă voi împărtăși și vouă din experiența pe care au împărtășit-o alții cu mine. 

Daca vrei fetiță să aveți, atunci trebuie s în primul rând să știi când ai exact ziua ovulației.Pentru a concepe o fetiță întreții raporturi sexuale până la ovulație, cu 3 zile până la ovulație și gata, după aceasta abstinența. Dacă vă doriți un băiat, întreții relații sexuale doar în ziua ovulației și în următoarea zi ai undă verde la sex. 

Lasă un răspuns

