Laura Cosoi: Acum suntem la etapa dinainte de a spune Gata, ne căsătorim !

LAURA-COSOI

La doi ani de la despărțirea de Smaily, Laura Cosoi privește cu încredere spre viitor și își face planuri de nuntă cu actualul ei iubit – Cosmin. Celor doi le-a luat 11 ani ca să-și dea seama că sunt făcuți unul pentru celălalt. Au urmat apoi alți doi ani în care își trăiesc propria poveste de iubire.

„Întotdeauna am fost de modă veche. Sunt în relații stabile tot timpul, dar asta nu-mi garantează succesul Vom vedea spre sfârșitul vieții cum o să fie, dar sunt idealistă. Îmi place să se consume lucrurile treptat și să nu ardem etape. Cred foarte mult în lucrurile astea și cred în valori. Acum suntem la etapa dinainte de a spune gata, ne căsătorim. Au trecut deja 2 ani și ceva decând suntem împreună. Am învățat foarte multe lucruri unul despre celălalt, ne completăm foarte bine. Sunt convinsă că încă mai sunt lucruri de învățat …,” a declarat Laura Cosoi. 

Laura-Cosoi-si-Cosmin-Curticapean

Întrebată cum și-ar dori să fie cerută de soție, Laura a declarat:

„Habar n-am. Eu cred că dacă te cere cine vrei tu, e perfect, oriunde n-ar fi. în parcare, poate să fie și la o cină, fără nimic. Eu cred că adevăratele cereri în căsătorie, care te pot surprinde sunt cele la care te aștepți cel mai puțin. Ăsta nu e un spectacol. Cererile simple au valoare, pentru că e un moment unic, totul stă în loc în clipa aia. Am fost cerută de câteva ori pănă acum, dar nu o să vorbesc despre asta. Până la urmă important e că sunt nemăritată”.  

Dragă Laura, eu cred că adevratul motiv pentru care astăzi încă mai ești nemăritată e că ești prea bună pentru bărbații din viața ta. Probabil și-au dat ei seama la un moment dat că un om minunat cum ești tu merită multă fericire, atâta fericire cât lor nu le-a stat în putere și de asta s-au și retras din peisaj. De un lucru fii sigură, cum mi-a zis și mie cineva odată: Orice pai are umbra lui, prin urmare undeva în lumea asta există și o umbră a ta, care va veni ca să împartă cu tine restul vieții.  

Lasă un răspuns

