Samanda Seyfried: Nu am apărut în câteva pelicule, pentru că producătorii îmi spuneau că sunt prea grasă

amanda-seyfried-2

Ca să ajungi la Hollywood trebuie să le fii pe plac multora. Drumul spre celebritate are foarte multe urcușuri și coborâșuri, de acest lucru asigurându-ne mai nou pe pagina ei de Twitter frumoasa actriță Amanda Seyfried(28 de ani). Din declarațiile ei reiese că până a ajunge celebră, actrița a fost refuzată de mai multe ori de producători de renume, fiind catalogată drept o femeie plinuță.

Nu am apărut în câteva pelicule, pentru că producătorii îmi spuneau că sunt prea grasă. Asta nu-i corect, America! Nu mi-e ușor să mă mențin în formă, practic mult sport, fac jogging dimineața și merg la sală. Dacă nu aș fi scăpat de câteva kg, nu aș fi obținut niciodată rolul din pelicula Mamma Mia, a declarat Amanda.

Actrița a mai dezvăluit că nu se bazează doar pe sport pentru a-și menține greutatea. De regulă, la prânz mănânc spanac. Spanac și semințe, a dezvăluit Amanda. 

În concluzie, la Hollywood fraza Unei femei frumoase i se iartă orice, nu funcționează!  :) 

Lasă un răspuns

