Loredana Groza: Mie îmi pare rău câteodată că n-am avut tot timpul pentru fata mea

Loredana-Smiley-şi-Pavel-Bartoş-se-mută-la-Antena-1

Invitată recent la emisiunea Teo Show de la Kanal D, Loredana Groza a vorbit despre familia ei și relația frumoasă pe car o are cu fata ei, ajunsă la adolescență.   

Acum Elena are 16 ani… Este o fată foarte înțeleptă. Eu la vârsta ei eram mult mai neînțelegătoare cu ai mei, pentru că e perioada aia în care copii încep să devină maturi, adolescenți. Țin minte că eu cu mama chiar aveam niște războaie, dar ea este foarte înțeleaptă, știe cum să mă ia și bineînțeles că am învățat și eu cum să o iau. E o generație fantastică. Sunt sigură că sunt niște copii care vor schimba țara asta așa cum ne dorim cu toții, să ne privim viitorul cu încredere. Sunt convinsă că ei vor gândi altfel, vor schimba cu totul și cu totul mentalitatea, a declarat Loredana. 

lori3_03_3dd35f3314

Interpreta a mai adăugat. „Cred că trebuie să ai timp ca să te ocupi de un copil. Mie îmi pare rău câteodată că n-am avut tot timpul pentru fata mea, dar uneori poate că este și reversul acestui gând că uneori poate e mai bine să nu fii o mamă din aia care să stea pe capul copilului și să fie o dependență din asta teribilă între mamă și copil”. 

Cât despre soțul ei, Loredana are și despre acesta doar cuvinte de laudă. 

„Andrei e foarte bine. Face filme, face seriale, este baza mea. Este cel pe care îmi pun capul în fiecare seară și mă liniștește, îmi dă putere, îmi dă calm”, a declarat Loredana. 

loredana-groza-fiica-elena-1

În aceeași emisiune, Loredana a prezentat și o piesă din colecția sa vestimentară lansată ieri și disponibilă în toate magazinele din țară. Întrebată cum de reușește să arate atât de bine la anii săi, interpreta a declarat:

„Trebuie să te simți bine în pielea ta și să ieși din toate prejudecățile pe care ni le impun societatea sau noi sau familia și să gândești liber, să fii spontană, să fii rebelă. Și să nu-ți pese de judecata celor din jur, pentru că atunci când îți pasă trăiești după percepțiile altora. Nu mai trăiești tu viața ta și o trăiești pe a altora”. 

Lasă un răspuns

