Kim Kardashian: Acum câțiva ani mi s-a spus că nu voi putea rămâne însărcinată

kim-kardashian-kanye-west

Celebra Kim Kardashian a oferit de curând un interviu pentru publicația Elle UK. Cu această ocazie, Kim a vorbit despre perioada când a fost însărcinată cu micuța North, dar și despre sentimentul de a fi mamă. Acum câțiva ani mi s-a spus că nu voi putea rămâne însărcinată. M-am dus la trei medici diferiți, și toți mi-au spus același lucru, și așa am m-am hotărât să-mi îngheț ovule.  Când a venit timpul să trec prin această procedură, am aflat că sunt însărcinată cu North. Mai vreau să am un băiat și mai vreau o fată și îmi doresc ca acest lucru să se întâmple curând. Eu am crescut într-o familie numeroasă și vreau ca și North să aibă parte de o familie mare. a declarat Kim Kardashian. 

Kim-Kardashian-and-Kanye-West-with-Daughter-North-West

Vedeta a mai dezvăluit că în cazul în care nu va putea concepe copii pe cale naturală, va apela la fertilizarea in vitro. Kim e o adevărată norocoasă. Se vede că cineva acolo sus o iubește, dacă tot i-a dăruit o fetiță atât de drăgălașă. Și apropo de femeile cărora medicii le zic că nu vor putea avea copii. Am auzit recent pe cineva vorbind că ar fi încercat ani la rând să conceapă un copil și nu-i reușea. Medicii i-ar fi zis și acelei cineva că nu are nici o șansă să devină mamă, dar rugăciunile către Sfântul Spiridon și o vizită făcută la moaștele lui găzduite de o biserică din insula Corfu, Grecia, au făcut minuni și astăzi acea cineva are un copil și este o mamă fericită. Rugați-vă sfântului Spiridon – făcătorul de minuni și credeți în minunile lui, ajutorul lui va veni neîntârziat.  

Lasă un răspuns

