Alex Velea: Părinții mei sunt foarte bucuroși, au întinerit când au auzit vestea asta

interviu velea int

Interpretul Alex Velea a fost astăzi invitat în platoul Teo Show de la Kanal D. Cu această ocazie, Alex a vorbit despre începutul carierei sale de artist, dar și despre cel mai frumos lucru care i s-a întâmplat în acest an. 

M-am chinuit destul de mult. Am ajuns la 20 de ani în București, pe banii părinților. Nu prea produceam prea mulți bani. Vindeam niște haine ca să mă descurc cu banii și mergeam pe la diverse emisiuni ca să mai câștigăm și noi câte o sută de euro.. Ne plăcea că eram haioși, ei ne invitau și ne mai descurcam. În prima săptămână ne luam haine sau ne duceam la vreo petrecere și cheltuiam cam toți banii  alocați acelei luni, a declarat interpretul. 

61593372

Întrebat cum e să ai cea mai frumoasă femeie din România, care urmează să-l facă tată, Alex a declarat:

Asta e o binecuvântare care întregește pachetul. Mă consider un om foarte foarte norocos. E ceva fabulos. Denis, mama Antoniei a luat deja un pătuț foarte frumos și urmează să mai luăm. Deja hăinuțe am mai luat, am luat niște hainele ca ale mele în miniatură: șepci, căciuli …

În aceeași emisiune, Alex a dezvăluit și cum a primit vestea că va deveni tătic.

Nu o să uit niciodată. Asta a fost o mare surpriză a acestui an și a vieței mele de fapt. Când eram copil, pe la 17-18 ani, când mi-am dat seama la un moment dat că o să am viața mea, că o să-mi fac familia mea, mă gândeam o să reușesc cu muzica, o să trebuiască să-mi iau o casă , o casă pntru mama, o casă pentru tata .. planuri din astea mari pe care ți le faci când ești adolescent …, a declarat Velea.

antonia-recunoaste-in-premiera-relatia-cu-alex-velea-si-arunca-bomba-sunt-insarcinata-mesajul-publicat_size7

Până la 25 de ani mi-am dorit să am toate casele de pe pământ, să am familia mea și să apară și un copil în viața ma până la 30 de ani. Nu împlinisem 30 de ani, pe 13 mai împlinisem 30 de ani și cu câteva zile înainte, Antonia zice Nu mai rezist , vreau să-ți dau cadoul de ziua ta. Zic, mai lasă, mere facem așa .. ne dăm cadoul de Crăciun de  Paști și de Moș Nicolae de Revelion. Mi-l dai de ziua mea . Nu, treuie să-l vezi acum și era un cadou mare. Mă gândesc ce poate să fie .. o bicicletă … Desfac prima cutie, a doua și la final un test de sarcină. Eram șocat, n-am apucat să vorbesc și mi l-a arătat pe al doilea .. E sigur .. M-am emoționat și probabil mi s-au umezit ochii, inima mi s-a strâns … o senzație unică .. ceva frumos … Sentimente normale, pure care ne definesc ca oameni, a adăugat interpretul. 

alex-velea-1

Antonia urmează să aducă pe lume un copil prin cezariană. Alex susține că e pregătit să asiste la acest eveniment important din viața lor în cazul în care medicii îi vor permite. 

Dacă am voie, mi-ar plăcea să asist.  Mie nu-mi vine să cred că mi se întâmplă treaba asta. Sunt foarte foarte fericit. Părinții mei sunt foarte bucuroși, au întinerit când au auzit vestea asta. Vestea le-a dat-o Antonia, nu eu, a declarat Alex Velea. 

În aceeași emisiuni artistul a cântat și noua lui melodie Defectul tău sunt eu. 

Lasă un răspuns

