Actorul Facundo Arana a debutat în lumea muzicii

facundo-desafio

Actorul Facundo Arana, cunoscut pentru rolurile sale din telenovelele Muneca Brava și Padre Coraje a scos de curând pe piață primul său album muzical intitulat Salir a tocar. Cu această ocazie Facundo a acordat și un interviu în care a vorbit despre pasiunea sa pentru muzică.

La 17-18 ani avem multe dorințe. Pe atunci îmi doream să am toate meseriile posibile: îmi doream să devin avocat ca tatăl meu, dar mă deranja faptul că va trebui să stau toată ziua în oficiu… De asemenea, îmi doream să devin muzicant, actor, saxofonist, pilot de Formula 1 …. Am câștigat multe de meseria de actor … E o meserie care îți dă ocazia să zbori cu elecopterul, să sari cu parașuta, să conduci o motocicletă, dar cel mai frumos lucru care mi s-a întâmplat actor fiind e că am fost cel care a povestit oamenilor povești de viață … În adolescență, nu intenționam să devin actor, a declarat actorul. 

0002BA065KHP4H43-C317-F3

Întrebat dacă ar fi gata să renunțe la cariera de actor pentru o carieră în muzică, Facundo Arana a dezvăluit:

Nu aș putea alege între aceste două meserii. Pentru mine, ele sunt de nedespărțit. Eu sunt actor și muzicant. De fapt, sunt mai mult de atât, sunt omul care pictează, dar nu se numește pe sine pictor, practic surfing, dar nu mă consider un profesionist întrucât nu particip la competiții profesionale, scriu cărți, dar nu le public. Tot timpul meu e ocupat cu ceva.

În cadrul aceluiași interviu, actorul a vorbit și despre perioada în care a fost diagnosticat cu limfom:

Unii oameni au limfom, alții au cancer pancreatic, atac de cord, unii supraviețuiesc în urma unor accidente rutiere. Se întâmplă multe în viață și pe fiecare astfel de experiențe îl marchează diferit. Îi mulțumesc lui Dumnezeu că am suferit eu de limfon și nu tatăl, mama sau surorile mele. Știu că ei și-ar fi dorit să fie invers, a declarat Facundo Arana. 

Lasă un răspuns

