Lecție de viață: Perfecțiunea există doar în Dragoste

loving_swans-1440x900

Nu am avut niciodata pretența să fiu perfectă … Perfecțiunea e o calitate de neatins nouă – muritorilor de rând … Sunt așa cum sunt și vreau să fiu iubită pentru ceea ce sunt …Iubindu-mă pentru ceea ce nu sunt sau pentru ceea ce ai vrea să fiu, nu ma faci deloc fericită, pentru că asta înseamnă că iubești o străină, care mi-a împrumutat înfățișarea și pe care tu ți-o proiectezi zilnic lângă tine ..

Daca vezi goluri in mine și-ți sunt dragă, nu căuta să le adâncești și mai tare cu reproșuri … Mai bine umple-le cu dragostea ta ! Dacă există ceva în lumea asta care poate să schimbe un om în bine, atunci acel Ceva e dragostea! Dăruiește-mi DRAGOSTE ca să pot deveni cea de care ai nevoie … Nu te îndoi de perfecțiunea mea. Perfecțiunea există doar în Dragoste!

Lasă un răspuns

