Poezia mea de suflet

51474bad4e03289c93ca88b701d1af07

Fiecare din noi are o poezie de suflet. O poezie pe care ori de câte ori o citește, simte o mângâiere pe suflet. Eu mi-am găsit mângierea acum mai bine de 10 ani, într-un ziar. Nu știu cine a scris aceste superbe versuri, dar sunt atât de minunate … Le-am decupat din ziar și le-am închis în agenda mea de adolescentă. Le-am ținut ascunse acolo de teamă să nu le pierd. După 10 ani de privațiune de libertate am decis că e timpul e să împart cu voi poezia mea de suflet. Și voi ? Aveți poezii de suflet ? 

S-ar putea să murim împreună

Într-un nord sau un sud de pământ 

Imposibil să fii pentru mine

Cum și eu imposibilă-ți sînt.

S-ar putea să trăim altă soartă

Eu la vest, tu la est de pământ

Imposibile vești aștepta-vom

Căci posibile altele sînt

Dar a fost și-un posibil odată

Nicăieri și oriunde-amândoi

Și-a ajuns imposibil și-acesta

Imposibil e totu-ntre noi

Și-or să vină sfârșituri de lume,

Și-or să vină de ce ?, cum ? și cât ?

Va mai plânge o inimă poate,

Eu aici, tu- acolo și-atât

Lasă un răspuns

