Scrisoare catre Mos Craciun

Crazy-santa-claus-vector2

Dragul nostru Moș Crăciun

De ani încerc să te sun

Dar dă mereu ocupat

Sper că nu ești supărat.

De curind eu am aflat

Că ai daruri mari de dat.

Uite-ți scriu adresa mea

Cred c-aș merita ceva.

Pentru că am fost cuminte

Să-ți descriu nu am cuvinte

Am fost fată muncitoare,

Altă nu găsești sub soare

Soțul poate confirma,

Nu te mint zău că-i așa

Și socri pot confirma

Sunt o noră “O la la”.

Pentru că am fost mireasă

Și mă mut în nouă casă

Adu-mi, Moșule, sub pat

O mașină de spălat!

Știu că alții tot vor vrea

Acest dar de la mata

Dar îți jur, îl merit eu,

Căci te-am așteptat mereu.

Știu la vârsta mea e o rușine

Daruri s-aștept de la tine,

Dar așa sunt eu, în suflet – un copil ghiduș

Moșule, te-aștept cu drag și te invit la săniuș

Cu dragoste, cea mai fidela fana a ta Cristina Bîrca

Lasă un răspuns

